• oke voor ieder die naar werchter boutique ga!
    zoals iedereen weet komt zornik en iedereen weet ook dat het tokio hotel haters zijn (vooral koen buyse),eerst ga ik mij verontschuldige da er hier fans van zornik zijn!
    maar oke,omda wij fans ons te veel hebbe late doen door de haters,en omdat zornik slecht heeft gepraat over tokio hotel op de tmf awards bennek dus me een paar vriendinne iet van plan voor wb
    eerst komt milow,dan zornik en dan tokio hotel..de bedoelling is da we tijdens zornik ne hele tijd tokio hotel gaan roepen!!
    zowiezo da iemand da wel ga doen,en vanaf da iemand da doe dn doet de rest toch ook mee?
    en wa is er plezanter dan ne tokio hotel hater zien afgaan voor een heel publiek vol me tokio hotel fans?
    dus da is dus gewoon de bedoelling..tokio hotel beginne roepe da zornik op het podium sta.
    het is ni echt een actie want iemand ga da zowiezo wel doen dus dan doe de rest mee!
    en sorry voor de fans van zornik..het is ni op elle bedoeld ooke?

    Ik vind da eerlijk gezegt kinderachtig. Ik ga naar werchter Boutique voor Tokio Hotel maar ik Vind Zornik ook goed!!! En ik denk dat het voor veel mensen de sfeer zal verpesten als je bij heel het optreden van Zornik achter Tokio hotel roept!
    Ook al is hij een hater, een beetje respect zou nie mis zijn.ja, je denkt nu vast dat ik zaag ofzo maar ik wil alleen voorkomen dat niet iedereen denkt da TH-fans kinderachtige pubers zijn (wat er nu zowiezo al veel denken)
    groeten van iemand-die-wil-genieten-van-een-gezellige-festivaldag!^^

    Ik vind da eerlijk gezegt kinderachtig. Ik ga naar werchter Boutique voor Tokio Hotel maar ik Vind Zornik ook goed!!! En ik denk dat het voor veel mensen de sfeer zal verpesten als je bij heel het optreden van Zornik achter Tokio hotel roept!
    Ook al is hij een hater, een beetje respect zou nie mis zijn.ja, je denkt nu vast dat ik zaag ofzo maar ik wil alleen voorkomen dat niet iedereen denkt da TH-fans kinderachtige pubers zijn (wat er nu zowiezo al veel denken)
    groeten van iemand-die-wil-genieten-van-een-gezellige-festivaldag!^^


    daar ben ik het dus 100% mee eens :)


    HaveFun!

    Ik vind da eerlijk gezegt kinderachtig. Ik ga naar werchter Boutique voor Tokio Hotel maar ik Vind Zornik ook goed!!! En ik denk dat het voor veel mensen de sfeer zal verpesten als je bij heel het optreden van Zornik achter Tokio hotel roept!
    Ook al is hij een hater, een beetje respect zou nie mis zijn.ja, je denkt nu vast dat ik zaag ofzo maar ik wil alleen voorkomen dat niet iedereen denkt da TH-fans kinderachtige pubers zijn (wat er nu zowiezo al veel denken)
    groeten van iemand-die-wil-genieten-van-een-gezellige-festivaldag!^^


    daar ben ik het dus 100% mee eens :)

    dankje xD

    OF OF OF OF... we gaan allemaal weg als zornik... neeh dan wordt mijn plek ingepikt :S
    tja, srry voor de fans, maar ik werdt ooit gepest door een groep zornik-fans dus srry

    ja maar ik geef u wel gelijk ze!!
    ma actie of ni,
    er ga zowiezo iemand beginne roepe voor tokio hotel dus dn doe de rest zowiezo mee dus actie of ni da maakt ni uit ze ;)
    x

    slegt idee
    oké ik zijn van geen een fan ma tog omg kvinnet e bikke laag daj da wilt doen wi die zornik fans gan tog ook beginn roepen 'nal dus da eeft gene zin!!!


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    ksnap je wel ma das wel heel hard da je ze kwets ze! kijk ik ben th fan maar op dit mometn luister ik naar zornik en OMG WA HEEFT KOEN DA GEZEGD? IK WAS OP DE AWARDS EN IK HEB HEM NIETS VERKEERD OFZO HOREN ZEGGEN KOMMAAN VERTEL!:O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ksnap je wel ma das wel heel hard da je ze kwets ze! kijk ik ben th fan maar op dit mometn luister ik naar zornik en OMG WA HEEFT KOEN DA GEZEGD? IK WAS OP DE AWARDS EN IK HEB HEM NIETS VERKEERD OFZO HOREN ZEGGEN KOMMAAN VERTEL!:O

    op het podium eeft die niks gezegd ma backstage wel,
    ben ik hier zo de enigste die da weet Oo

    nja,, ik vind het eeigelijk eerlijk gezegd kinderachtig.
    Laat die haters toch doen, ze verdienen geen aandacht, dus moeten wij zeker niet tokio hotel gaan roepen, zo komt er gwn meer onzinnige ruzie.
    Wat zoude jullie er van vinde moeste er Thhaters gedurende het thoptrede een andere bandnaam beginen te roepen,, das tog ook niet leuk.
    Je moet niets doen,, wa je zelf ook niet leuk zou vinde,, moeste het andere doen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nja,, ik vind het eeigelijk eerlijk gezegd kinderachtig.
    Laat die haters toch doen, ze verdienen geen aandacht, dus moeten wij zeker niet tokio hotel gaan roepen, zo komt er gwn meer onzinnige ruzie.
    Wat zoude jullie er van vinde moeste er Thhaters gedurende het thoptrede een andere bandnaam beginen te roepen,, das tog ook niet leuk.
    Je moet niets doen,, wa je zelf ook niet leuk zou vinde,, moeste het andere doen.

    oke 1000e keer..
    actie of ni
    dr ga zowiezo iemand toch tokio hotel beginne roepe en dan ga de rest zowiezo mee doen !!
    buite da gelle stillekes ga blijve Oo

    nja kzal in ieder geval stil blijve.
    kblijf wel respectvol:o
    tis ni omda die haters gen respect tone da ge da zelf n imoet doen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nja kzal in ieder geval stil blijve.
    kblijf wel respectvol:o
    tis ni omda die haters gen respect tone da ge da zelf n imoet doen xD

    Ja, Ik zal niet stil blijven bij zornik maar zal ook nie achter tokio hotel gillen hoor! Ik vind het ontzettend kinderachtig & idd wij moeten het voorbeeld tonen en respectvol zijn.

    nja,, ik vind het eeigelijk eerlijk gezegd kinderachtig.
    Laat die haters toch doen, ze verdienen geen aandacht, dus moeten wij zeker niet tokio hotel gaan roepen, zo komt er gwn meer onzinnige ruzie.
    Wat zoude jullie er van vinde moeste er Thhaters gedurende het thoptrede een andere bandnaam beginen te roepen,, das tog ook niet leuk.
    Je moet niets doen,, wa je zelf ook niet leuk zou vinde,, moeste het andere doen.

    oke 1000e keer..
    actie of ni
    dr ga zowiezo iemand toch tokio hotel beginne roepe en dan ga de rest zowiezo mee doen !!
    buite da gelle stillekes ga blijve Oo


    Sorry hoor, maar als de ''rest'' mee zal begin gillen zegt dat meer over hun dan over de haters hoor!

    zornik suckt!!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    ik hoop echt dat jullie nie gaan roepen =.=

    zornik suckt!!!!
    das ni waar!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....