• oke voor ieder die naar werchter boutique ga!
    zoals iedereen weet komt zornik en iedereen weet ook dat het tokio hotel haters zijn (vooral koen buyse),eerst ga ik mij verontschuldige da er hier fans van zornik zijn!
    maar oke,omda wij fans ons te veel hebbe late doen door de haters,en omdat zornik slecht heeft gepraat over tokio hotel op de tmf awards bennek dus me een paar vriendinne iet van plan voor wb
    eerst komt milow,dan zornik en dan tokio hotel..de bedoelling is da we tijdens zornik ne hele tijd tokio hotel gaan roepen!!
    zowiezo da iemand da wel ga doen,en vanaf da iemand da doe dn doet de rest toch ook mee?
    en wa is er plezanter dan ne tokio hotel hater zien afgaan voor een heel publiek vol me tokio hotel fans?
    dus da is dus gewoon de bedoelling..tokio hotel beginne roepe da zornik op het podium sta.
    het is ni echt een actie want iemand ga da zowiezo wel doen dus dan doe de rest mee!
    en sorry voor de fans van zornik..het is ni op elle bedoeld ooke?

    HALT DEINE KLAPPE! koen: :O euhm ok...:S
    wahah dnek tie da da tgn hem is:P

    Haha stel je voor xD hopelijk verstaat hij geen duits dan^^

    whahh als we het in het NL zeggn dan denk ik da we mee doen met die da zornink hten want ide denken dan da we het tgn koen hbbn:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Maarja de kans is heel klein dat Koen het hoort als hij aan het optreden is dusja^^

    whaah ja goe punt ma tzal ook wlemoetenlukkn dawij het horn met die boxen enzo en WAAA ALS WE DAN VANVOOR STAAN:D


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    We vinden er wel iets op^^ en er gaan nog 3 mensen met mij mee dus die gaan hun mond ook niet houden xD

    met mij gaan der ook veel mee:p vrg ni hoeveel wnt da weet ik ni:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hah er gaat zelf een jongen mee met ons =O Hij houdt niet echt van tokio hotel xD

    wrm gaati dan?:8


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omdat hij moet van zijn lief en da is mijn beste vriendin en ook voor de gezelligheid enzo^^


    Sorry,
    ik doe niet meer.

    Heb respect voor iedere fan die daarheen komt. Grotendeels verpest je het voor de mensen die voor het gehele festival komen.


    I recycle my thoughts.

    Ik doe niet mee*


    I recycle my thoughts.

    Omdat hij moet van zijn lief en da is mijn beste vriendin en ook voor de gezelligheid enzo^^
    whaha amai die ligt goe onder de sloef:P nouja cool hij lusitert das heel zeldzaam bij jonges! xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)whaha amai die ligt goe onder de sloef:P nouja cool hij lusitert das heel zeldzaam bij jonges! xD

    Ja idd, als hij niet luistert naar haar is er ruzie xD das wel grappig

    omg meen je da nou ofwa?:O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    omg meen je da nou ofwa?:O

    Ja, Ki soms compassie me die jongen maja die ruzie duurt nooit lang zu