• oke voor ieder die naar werchter boutique ga!
    zoals iedereen weet komt zornik en iedereen weet ook dat het tokio hotel haters zijn (vooral koen buyse),eerst ga ik mij verontschuldige da er hier fans van zornik zijn!
    maar oke,omda wij fans ons te veel hebbe late doen door de haters,en omdat zornik slecht heeft gepraat over tokio hotel op de tmf awards bennek dus me een paar vriendinne iet van plan voor wb
    eerst komt milow,dan zornik en dan tokio hotel..de bedoelling is da we tijdens zornik ne hele tijd tokio hotel gaan roepen!!
    zowiezo da iemand da wel ga doen,en vanaf da iemand da doe dn doet de rest toch ook mee?
    en wa is er plezanter dan ne tokio hotel hater zien afgaan voor een heel publiek vol me tokio hotel fans?
    dus da is dus gewoon de bedoelling..tokio hotel beginne roepe da zornik op het podium sta.
    het is ni echt een actie want iemand ga da zowiezo wel doen dus dan doe de rest mee!
    en sorry voor de fans van zornik..het is ni op elle bedoeld ooke?

    (...)JA DAS WEL WAAR NAILPIN IS TH HATER! ma die komen toch ni è?

    Nee nailpin komt niet^^ Maar idd nailpin heeft al meerdere keren negatief over Tokio hotel gepraat maarja whatever xD

    (...)JA DAS WEL WAAR NAILPIN IS TH HATER! ma die komen toch ni è?


    nee, die kome ni
    ma wrm dan zornik uitschelde vr iets dat ze ni hebben gedaan?
    de enigste die ik kan vinden op youtube is air traffic die zei dat ze de muziek wel goed vinden, maar dat bill op een meisje lijkt

    en da van nailpin dat stond in een joepie die ik hier nog heb liggen

    ik bn gn fan v zornik, maar ik ga die ni uitschelden omda een paar geflipte meisjes die dom vinde (zip)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)
    Nee nailpin komt niet^^ Maar idd nailpin heeft al meerdere keren negatief over Tokio hotel gepraat maarja whatever xD
    ppff da ze ontploffn ik vin hun lieke coma wel goe ma ik ga nu geen grote nailpinhater worre omda ze th slecht vinee --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Je kan toch niet alle mensen haten omdat ze een keer iets slecht zeggen over tokio hotel. Want dat zullen er veel zijn.=S

    (...)ppff da ze ontploffn ik vin hun lieke coma wel goe ma ik ga nu geen grote nailpinhater worre omda ze th slecht vinee --'


    k luister ni naar nailpin, k vind hun muziek niet zo goed, maar dat vin d ik al van hen voordat ik tokio hotel kende

    ik ben niet zo dat ik mensen ga haten omdat ze tokio hotel niks vinden, ik heb genoeg vrienden die die niet goed vinden, so what??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Mja..Kvind Het Toch Geen Goe idée!!
    Kben Fan Van Zornik En Tokio Hotel!!
    Ma Ok Ni Daarvoor Zou Ik Da Ni Doen!!
    Komaan !!Als Iedereen Da Ga Doen Bij EEn Band Die Een Andere Band Ni Afkan Of Gwn één Slecht Ding Daarover Heeft Gezegt!!Ik Vind Da Ma Dom Zenne!!
    En Denk Is Na!!
    Wa Ga Th Daar Van Vinde??
    Ké Soms Kan DIe Koen Buyse Den Eikel Uithange,,Ma Das Ok Maar Gwn Nen Gast Me Zen Eigen Smaak Van Muziek é!!!Laat Hij Toch Zeggen!!!En Optreden Me Zornik xDZonder Al Dat Gedoe Rond Tokio HotelxD
    Zo Dat Denk Ik Ervan xD


    A Shipwreck In The Sand

    Lalala^^ ik word een beetje gek van die overgeobsideerde fans. sorry hoor, ik ben groot fan maar er bestaat zoiets als 'overdrijven'

    (...)
    gelle doe maar wa ge zelf wilt!
    ma welle emme ons al te veel late doen door de haters dus zie dees maar iets om ze terug te pakke ;)
    ma ook al is het geen actie,
    er ga zowiezo iemand da wel doen en dan doe de rest zowiezo mee !!
    dus veel verschil ga het ni make actie of ni,
    en tege houwe zoude da ook ni kunne ze !! Oo
    wa ga je dan doen? een ambras uitlokkn? en ge ed ni eens bewijze!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)wa ga je dan doen? een ambras uitlokkn? en ge ed ni eens bewijze!

    Hah ja idd,Ik heb het gevoel dat er een grote 'Bitchfight' gaat zijn xD

    (...)
    Hah ja idd,Ik heb het gevoel dat er een grote 'Bitchfight' gaat zijn xD

    ocharme mn vriendin die ertusse gaat staan
    die weet denk k nog ni eens van dit allemaal


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)
    ocharme mn vriendin die ertusse gaat staan
    die weet denk k nog ni eens van dit allemaal
    ik vin het echt stom! zo gaan wij nix horen van th omda de zornikfans gaan schreuwe bij th: ZORNIK ZORNIK! nou ik stel me wb anders voor ze je doet wat je wilt maar die stomme actie van jou gaat nooit lukkn(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    pff, ik hoop echt dat die actie niet lukt en ik als ik iemand tokio hotel hoor gillen tijden Zornik ga ik zeker zeggen dat ze haar bek moet houden xD

    pff, ik hoop echt dat die actie niet lukt en ik als ik iemand tokio hotel hoor gillen tijden Zornik ga ik zeker zeggen dat ze haar bek moet houden xD
    ja da ga ik nu ook ni doen ma da ga ni lukkn de meeste gaan th-fans zijn maar dan nog--'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)ja da ga ik nu ook ni doen ma da ga ni lukkn de meeste gaan th-fans zijn maar dan nog--'

    We kunnen maar proberen hè als je iemand hoort roepen 'Oud je bek' is het ik xD

    HALT DEINE KLAPPE! koen: :O euhm ok...:S
    wahah dnek tie da da tgn hem is:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....