• oke voor ieder die naar werchter boutique ga!
    zoals iedereen weet komt zornik en iedereen weet ook dat het tokio hotel haters zijn (vooral koen buyse),eerst ga ik mij verontschuldige da er hier fans van zornik zijn!
    maar oke,omda wij fans ons te veel hebbe late doen door de haters,en omdat zornik slecht heeft gepraat over tokio hotel op de tmf awards bennek dus me een paar vriendinne iet van plan voor wb
    eerst komt milow,dan zornik en dan tokio hotel..de bedoelling is da we tijdens zornik ne hele tijd tokio hotel gaan roepen!!
    zowiezo da iemand da wel ga doen,en vanaf da iemand da doe dn doet de rest toch ook mee?
    en wa is er plezanter dan ne tokio hotel hater zien afgaan voor een heel publiek vol me tokio hotel fans?
    dus da is dus gewoon de bedoelling..tokio hotel beginne roepe da zornik op het podium sta.
    het is ni echt een actie want iemand ga da zowiezo wel doen dus dan doe de rest mee!
    en sorry voor de fans van zornik..het is ni op elle bedoeld ooke?

    volgens mij heb ik dan wel een heel groot probleem.
    ik ben fan van tokio hotel EN zornik.


    x DropDeadShiit <3

    wete ik wist da gewoon ni XS
    en ik vond hunne muziek nog wel oké e , nu ni meer dus pff vanaf nu heeft zornik afgedaan phu

    (K)Kaat(K)

    ik ga da zeker doen want ik ben het beu da die Th-haters denke da ze alles kunnen make

    wete ik wist da gewoon ni XS
    en ik vond hunne muziek nog wel oké e , nu ni meer dus pff vanaf nu heeft zornik afgedaan phu
    (K)Kaat(K)

    WTF? gwn omda koen th ni goe vind?! Tss..

    (srry ma da is mn mening)


    HaveFun!

    ik snap u wel =) ma toch die heeft soms zo ne dikke nek =s

    (...)
    ge bent ni de enigste die koen haat ze !! ö
    ik haat die gast ook,
    eerst ni ma na wa die eeft gezegd over th is hem echt laag gevalle

    Woehoew!
    xd
    k haat koen ook!
    Maar, k hbe wel e probleempje,,, n_nMe vriendin die meegaat is voor Zornik en Tokio Hotel..dus ik ga nog kijken wa'k ga doen xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik vind 'm ook nie alles de koen xD Maar de sfeer zal er wel in zitten denk ik ^^ x


    Tanya is de beste.

    om ook eerlijk te zijnv ind ik het ook een slecht idee...
    Het is alleen maar Ruzei uitlokken...
    Laat gwn koen Buyse zijn,,,,Doe gewoon nix me da optreden...roep niet,gewoon stilte,,,


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    laf...
    toen toch gewoon respect voor die mensen.
    het is toch niet dat zij dan geen respect voor th hebebn, dat wij ons moeten verlagen tot hun niveau:o
    das gewoon dom, laat zornik enzo toch gewoon spelen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet niet wie heel die zornik is, maar ik ga echt niet tokio hotel roepen. Sorry, maar ik vind het zelf laag als je dat doet. Zij moeten toch lekker zelf weten dat ze tokio hotel niet leuk vinden. Ik bedoel, niet de hele wereld is fan, en het hoort er nou eenmaal bij dat er haters zijn, jullie vinden Paris Hilton toch een hoer en een slet ofzo, maar die fans van haar lopen jullie toch ook niet te bedreigen? Sorry, ik vind het kansloos.


    You'd took my breath but I'll survive.

    edde bewijze?? want ik geloof dus echt ni da die th haten! en ik vindt je actie heel laf! zou jij het leuk vinne om uit te kijekn naar een optrede va je en as je dan op het podium staat en de andere voor een andere band schreeuwe??? zornik is ook best goe!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als je toch zo graag Zornik hun optreden wilt verpesten voor de mensen die ze graag horen,wil ik toch wel eerst een bewijs zien dat zornik iets slechts zegt over Tokio hotel.En de meeste die naar Werchter Boutique gaan komen voor tokio hotel maar geloof me er zullen ook mensen zijn die even hard fan zijn van Zornik & als jullie dan beginnen roepen komt er zeker ruzie van!!!

    Als je toch zo graag Zornik hun optreden wilt verpesten voor de mensen die ze graag horen,wil ik toch wel eerst een bewijs zien dat zornik iets slechts zegt over Tokio hotel.En de meeste die naar Werchter Boutique gaan komen voor tokio hotel maar geloof me er zullen ook mensen zijn die even hard fan zijn van Zornik & als jullie dan beginnen roepen komt er zeker ruzie van!!!

    ik stem op haaar(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Da was ni Zornik die op de TMS Awards iets zei over tokio hotel, da was nailpin (zip)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Da was ni Zornik die op de TMS Awards iets zei over tokio hotel, da was nailpin (zip)
    JA DAS WEL WAAR NAILPIN IS TH HATER! ma die komen toch ni è?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....