• Hii,, Dit zijn Sara en Tuulia en we hebben een nieuw ideetje ^^
    we beginnen aan onze 1e quiz op dit profiel en willen daarom wel dat jullie wat meewerken ^^

    Idee

    Tokio Hotel is blijtig op zoek naar een povéjet want als ze op de vlieghaven aankomen,, maakt niet uit waar staat die vol fans. Dat zijn ze echt beu want ze hebben altijd een vermoeiende vlucht achter de rug en dan 20.000 handtekeningen uitdelen is iets wat ze in de toekomst willen vermijden.

    Ze zoeken dus een privéjet te kopen en daarbij hoort natuurlijk ook hun persoonlijke piloot,, Wat er verder gebeurt zullen jullie wel ontdekken als we deze quizlet maken,, enkel als er genoeg reacties komen dus,, HELP ONS PLZ!!!! <3

    Danke ^^

    We zetten ook meteen rollen beschikbaar,,

    Mensen die zich kandidaat stellen voor pilo(o)t(e)

    1. Lindsey Porter Door NoBullShit
    2. Jalissa Peters Door Saaar
    3.
    4. Summer Hawkins Door DELETEx3
    5. Amy York Door amykaulitz

    Co-Pilo(o)t(e)

    1. Vargonna Blanckaert Door DeadShiit
    2. Aislie Verbeek Door BkXxx
    3. Kendra Adkinsson Door Silence
    4.
    5. Cecillia Van Der Schacht Door Barbieisgayy

    Wie de uiteindelijke Pilo(o)t(e) wordt zal ook de hoofdrol spelen in het verhaal en zal alle geheimen en roddels en dergelijke moeten horen op het vliegtuig

    Nodig

    ROL
    NAAM
    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!!
    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    ROL
    copiloot ding da nog over is xD
    NAAM
    AISLIE verbeek
    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!!
    25
    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!
    waar moe ik beginne, ik ben al sinds ik klein ben geitreseert in vliegen, ik doe het ook graag, vroeger ni toen werd ik ziek bij t land ma da heb ik helamaal afgeleerd en nu is vliege het leuste wa er is voor mij. ik zweef of beter gezegt vlieg liever door de lucht dan da ik me men voete op de grond sta. verder is het gewoon een mooi uitzicht bij het opstijgen en landen en bove de wolke vind ik het oook zo mooi (H)


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Nog 3 Rollen >.<"


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    ROL
    copiloot ding da nog over is xD
    NAAM
    AISLIE verbeek
    LEEFTIJD !!MOET MINSTENS 25 JAAR ZIJN!!
    25
    INTRESSE VOOR DE PILOOT TE WORDEN,, !!ZAL GEBRUIKT WORDEN IN HET VERHAAL!!
    waar moe ik beginne, ik ben al sinds ik klein ben geitreseert in vliegen, ik doe het ook graag, vroeger ni toen werd ik ziek bij t land ma da heb ik helamaal afgeleerd en nu is vliege het leuste wa er is voor mij. ik zweef of beter gezegt vlieg liever door de lucht dan da ik me men voete op de grond sta. verder is het gewoon een mooi uitzicht bij het opstijgen en landen en bove de wolke vind ik het oook zo mooi (H)


    Je hebt een rol ^^


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    NOG 2 ROLLEN !! (:


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It