• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Jaja, als users onder elkaar ruzie hebben, word zoiets meteen gesloten.

    (...)
    Lief hondje, ik denk dat ze bang zijn >,<

    He kut. Wat een mierenhoop, hierzo. x')

    JONGE

    Bomm wiijf, ik haat jou, waarom? omdat ik je gewoon niet mag xD oke, ik ben melig, Maa, ik vind je fucking arrogant ^^ en geloof me meis, omdat je een rode naam hebt, betekjend dat niet dat je ALLES bent, en ook niet dat jij meer mag dan ons ofzo, ik bedoel, als ik met Kanker begin te schleden op wat wil je wedden dat ik een waarschuwing krijg, en jij, nee niks.
    En, hou je bek is tegen Chantou ofzo? Jesus, jij hebt volgens mij echt iemand nodig die je af kunt zeiken? Als het Joyce niet is, nee, nu mar chantou, en als die een ban heeft, wie dan? Ik, of eeh, miss dat je een keer een andere mod kiest =D Oeh, dat word spannend ^^


    shine on.

    Nou fijn x] Nu ben ik buiten een hondje ook nog een mier? x]

    (...)
    Hmm ,, heeft ookal een bril nodig ><

    Er stond toch zeker 2 x het woord sorry hoor.
    Even ter mededeling. ^^

    (...)
    Welk leven?

    Ik moet ff 3 dingen kwijt
    1 - I don't Like you
    2 - Je suis tre sexy pour moi(H)
    3 - Dit is een vrij land , dus met mij mag je discuseren,Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik me ga verlagen tot jouw niveau , x3 verwar duidelijkheid niet met kapsones wil je.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ahh doe maar ff rustig:P Likee , afkicken van Q is nogal moeilijk you know x3 maar eehmm je hebt dalijk weer een ban te pakken hoor ^_^ Soo Tranquilleee.

    Ag ,, dan komt ik weer back en kunnen se een rel krijgen ook ^^ afkikken is helemaal niet so moeilijk met wijffjes soals hun op Q ><

    EN @SimpleSamdinges
    Beter kijken ,wnt ik sie hem tog egt ^^
    en Gefeliciteerd ?? EN ik heb een leven dankjewel ,Ik heb tenminste lef om te seggen wat ik wil en niet achter iemand aan te lopen??^^


    Crack a bottle

    Nou fijn x] Nu ben ik buiten een hondje ook nog een mier? x]

    Ja sorry, dat is even ter compensatie van de koe/geitmengeling x)

    En dit topic lokt nog meer arrogantie uit -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaja, als users onder elkaar ruzie hebben, word zoiets meteen gesloten.

    Maar Mods mogen zoiets omdat se mods sijn ,weetje tog ,,DIe mogen alles en als je der wat van segt word je gehaat door al hun meelopertjes ^^


    Crack a bottle

    Nou, heb ik een reactie is bom weg ;(


    shine on.

    En dit topic lokt nog meer arrogantie uit -.-


    Dát is volgens mij nu ook een beetje de bedoeling geworden x)

    JONGE

    Bomm wiijf, ik haat jou, waarom? omdat ik je gewoon niet mag xD oke, ik ben melig, Maa, ik vind je fucking arrogant ^^ en geloof me meis, omdat je een rode naam hebt, betekjend dat niet dat je ALLES bent, en ook niet dat jij meer mag dan ons ofzo, ik bedoel, als ik met Kanker begin te schleden op wat wil je wedden dat ik een waarschuwing krijg, en jij, nee niks.
    En, hou je bek is tegen Chantou ofzo? Jesus, jij hebt volgens mij echt iemand nodig die je af kunt zeiken? Als het Joyce niet is, nee, nu mar chantou, en als die een ban heeft, wie dan? Ik, of eeh, miss dat je een keer een andere mod kiest =D Oeh, dat word spannend ^^


    En wie ben jij dan weer.

    Bomm heeft al meerdere malen uit gelegd dat ze niet zo doet omdat ze een rood naampje heeft.

    Bomm heeft een leven, en ja die gebruikt ze.

    Jullie zijn allemaaaal gewoon fucking jaloers.
    en dat komt hier tot uiting.
    heeeeel jammer.

    en bomm zal alleen iemand "afzeiken"als ze daar echt reden toe heeft.

    en anders niet.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ohnee, Ontplofte kanus kop :x


    shine on.

    (...)
    Ik moet ff 3 dingen kwijt
    1 - I don't Like you
    2 - Je suis tre sexy pour moi(H)
    3 - Dit is een vrij land , dus met mij mag je discuseren,Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik me ga verlagen tot jouw niveau , x3 verwar duidelijkheid niet met kapsones wil je.

    Oeeh, mag ik even antwoorden? Ja? Mooizo.
    1. Ik mag jou ook niet, lekker boeiend.
    2. Sexy in de betekenis van plastische chirurgie?
    3. Jep, vrij land. Ik mag zo laag doen als ik wil. Voel je vrij om met me mee te doen. ^^