• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    (...)
    Nee, als je wil, kun je wel meer krijgen ^^

    Kom maar op, ik lees het met plezier.
    Goed voor de lachspieren, weetjewel. ^^

    Mensen echt waar zoek een f*!king leven x) En volg zo niet!
    Cherished heeft gelijk en Prodigy ook!
    Mensen stop met volgen want wij zijn allemaal volgers!
    @ Iedereen buiten dat Citroen geval&&CuteAsHell
    Agreee =D [/Raar kind]

    ¨Parttyy, we like to party!

    (...)
    Nee, een koe/geit/hondmengeling. ^^

    HAHAHAHAHAH , het was eerst een grapje , maar nu meen ik het serieus..Jij hebt echt geen leven ^_^


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik, ben gewoon simpel ik?
    Jesus, alsof iemand die niet bekend is op Q niet mee mag vechten :W
    En als ze een leven heeft, waarom benut ze die niet dan ofzo?

    en ja ja ja, het zal allemaal wel, want Bomm is heilig en zij is alles dus zij heeft gelijk, ja ik ken het inmiddels allemaal al ^^


    Van mij mag je mee vechten hoor.

    als je leeeest wat ik zei
    kun je zien dat ik vertelde dat ze haar leven GEBRUIKT.

    En Bomm is niet heilig, ze heeft gewoon echt gelijk.
    Ik ben heus wel fair genoeg om eerlijk mn mening te geven.

    want ik benhet ook vaak genoeg niet met Bomm eens geweest,


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    En jy bent? Volger van CuteAsHell?

    Nee, ben geen hondje als jullie ><
    En, als ik het met haar eens ben, so what ?
    Jullie zijn het ALTIJD met de mods eens, in de hoop dat hun jullie aardig vinden ^^
    Nja, Dream on, hun denken alleen aan hun eigen arrogante kutkop :x


    shine on.

    Dudes, ik vraag me like af waarom ik dit volg. Like ik vind jullie kleine kindjes om so te discussieren maar toch volg ik het debat. Men, ik ben weird. But wat ik effe wil seggen. 1 mensje, 2 mensjes met mij erbij liken Fairy en de rest hekelt haar. Klopt het? Nou, wrm zeggen we gwn niet; heel Q. is arro?

    (...)
    Kom maar op, ik lees het met plezier.
    Goed voor de lachspieren, weetjewel. ^^


    Super!
    En weetje?
    LAchen is gezond :Y)

    Samdinges en progidywijf
    Wat is jullie probleem?? EN zijn jullie geen hondjes nee?? Ik sou tog sweren dak ruzie had met cherished en toen kwamen jullie er vrolijk bij en worden half kwaad omdat er nog iemand bij komt?? JEezus ,, En lkkr vrij land ,, Als users ruzie hebben heeft gelijk iedereen een ban en als mods ruzie hebben krijgen se een land vol meelopers xD

    Ik ben like helemaal niet kwaad?
    Ik zit al een sooort van de hele avond met een grote grijsn op me gezicht.
    Moet je ook eens proberen. :Y)

    Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.
    Als je ziet hoe sommige users hier tegen moderators doen, is het niet meer dan logisch zo te reageren. Het is ineens zo, dat als je moderator bent, je jezelf niet meer mag verdedigen ofzo? Want dan ben je arogant >.<' Sorry hoor, maar dat vind ik onzin.


    Mew <3

    (...)
    Nee, ben geen hondje als jullie ><
    En, als ik het met haar eens ben, so what ?
    Jullie zijn het ALTIJD met de mods eens, in de hoop dat hun jullie aardig vinden ^^
    Nja, Dream on, hun denken alleen aan hun eigen arrogante kutkop :x

    Alle coole kinderen vinden mij aardig, daarvoor moet ik niet eens als een hondje achter hen aan lopen. ^^

    (...)

    Super!
    En weetje?
    LAchen is gezond :Y)

    Indeed. x')

    (...)
    Nee, ben geen hondje als jullie ><
    En, als ik het met haar eens ben, so what ?
    Jullie zijn het ALTIJD met de mods eens, in de hoop dat hun jullie aardig vinden ^^
    Nja, Dream on, hun denken alleen aan hun eigen arrogante kutkop :x


    Oeh jhaa ik ben zo'n groot hondje [/Hé dát zei CuteAsHell ook al!] en zo'n grote meeloper zonder leven. Jy hebt helemaal gelijk :Y)

    hahaa, ik volg niet, want ik heb ook al ruzie gehad met mods. Like I give a shit.

    Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.
    Als je ziet hoe sommige users hier tegen moderators doen, is het niet meer dan logisch zo te reageren. Het is ineens zo, dat als je moderator bent, je jezelf niet meer mag verdedigen ofzo? Want dan ben je arogant >.<' Sorry hoor, maar dat vind ik onzin.

    Dankje Mary, gelukkig zijn er users die wel respect hebben. daar ben jij er 1 van hunn!


    i need you like a heart needs a beat.