• Sorry als zo'n topic niet mag [maar dan wist ik het echt niet]

    Ik vind het een beetje jammer dat heel veel moderators arrogant zijn omdat ze een moderator zijn (geworden). Ik ga geen namen noemen want zo ben ik niet, maar ze worden ook onaardiger [weet niet of dat een woord is x']] omdat hun macht hebben om ons te bannen. [/ik bedoel hier niks kwaads mee!] Ik wilde dit gewoon even kwijt omdat ik me er al een tijdje aan erger.

    xx.(L)

    Tralalaa, ik wil ook discussiëren, hoor. x]


    Meng je gewoon ergens. Hebik ook gedaan :Y)

    (...)
    Hmm sit ik al ,,Jullie zijn lachwekkend namelijk,
    Allemaal heilig denken dat jullie geen meelopertjes sijn enseu >< ALs je klaar bent met een leven zoeken koop dan ook evenn nieuw zelfrespect ^^

    Zal ik er ineens eentje voor jou meebrengen ook, dan?
    Maar damn.
    Nu mag ik je al niet, vind ik je dom en ben je ook al niet grappig.
    Djeezus, waar gaat het heen met de land waar geiten koeien zijn en koeien geiten?

    (...)

    Zoek op in het woordenboek hunnii
    leven
    Kom ermee naar hier, toon ons wat het is en we gaan het zoeken :Y)

    Wat zijn we tog weer lkkr grappig allemaaln ><
    Een leven is iets wat ik en ,soals jullie zo mooi segen,citroen dinges WÈl hebben , en jullie.. Hmm ,, Niet??^^


    Crack a bottle

    @FedUp

    Niemand quote mij X'D
    Aramzamzam x]
    Sorry, Cevriye [/ode aan haar]_O_

    Ik zag 2 beren broodjes smeren ^_^
    Oh , wat was dat een wonder!
    Het was een wonder boven wonder , dat die beren smeren konden!
    HIHIHI HAHAHAH ik stond erbij en ik keek ernaar^_^


    oehh jaa we gaan liedjes zingen XD
    waarom nou beren!
    waarom geen mieren of hondjes ^^
    dat is nu zeer toepasselijk

    Sorry ik ga schelden , Fockk dit .. waarom sluiten jullie het gewoon niet ^_^ Iedereen weet dat dit kansloos leveloos , nutteloos alles met -loos etc etc is ! Dhuhh Komaaan Je suis tre sexy pour moi(nerd)


    Pictures fade away, but memories are forever

    mensen ik ga naar bed.
    Prodigy ik laat t aan jouw over.
    succes chick.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Zal ik er ineens eentje voor jou meebrengen ook, dan?
    Maar damn.
    Nu mag ik je al niet, vind ik je dom en ben je ook al niet grappig.
    Djeezus, waar gaat het heen met de land waar geiten koeien zijn en koeien geiten?

    Omg, ga jij maar lekker verder met je koeien en geiten neuken ofzo, hoe kinderachtig kun je zijn?
    Iemand uitschelden voor Koe, Moeeee xD
    Omg hoe oud ben je? 8? Ja, ,mijn zusje scheld ook met koe, en dies ook 8 :wiebel:


    shine on.

    Sorry ik ga schelden , Fockk dit .. waarom sluiten jullie het gewoon niet ^_^ Iedereen weet dat dit kansloos leveloos , nutteloos alles met -loos etc etc is ! Dhuhh Komaaan Je suis tre sexy pour moi(nerd)

    Kansloos, levenloos, nutteloos.
    En jij doet lekker mee. ^^

    (...)
    Zal ik er ineens eentje voor jou meebrengen ook, dan?
    Maar damn.
    Nu mag ik je al niet, vind ik je dom en ben je ook al niet grappig.
    Djeezus, waar gaat het heen met de land waar geiten koeien zijn en koeien geiten?

    Ik denk dezelfde kant als jullie zelfrespect??
    EN ik mag jou ook niet, kvind je raar ,, een meeloper en net of jij de leukste thuis bent??


    Crack a bottle

    (...)
    Dankje Mary, gelukkig zijn er users die wel respect hebben. daar ben jij er 1 van hunn!

    Yeah, but like, ik snap ook niet hoe je dat niet kan zijn. Mensen zouden dankbaar moeten zijn voor de tijd die erin gestoken wordt, in plaats van het om géén reden af te gaan zeiken? Damn o_o ondankbaarheid heerst?


    Mew <3

    (...)
    Omg, ga jij maar lekker verder met je koeien en geiten neuken ofzo, hoe kinderachtig kun je zijn?
    Iemand uitschelden voor Koe, Moeeee xD
    Omg hoe oud ben je? 8? Ja, ,mijn zusje scheld ook met koe, en dies ook 8 :wiebel:

    Volgens mij..
    Ben ik ouder als jou.
    Tenminste, geestelijk toch.
    Ik ben al net 8 jaar.
    Jij toch wel 3. ^^

    Sorry ik ga schelden , Fockk dit .. waarom sluiten jullie het gewoon niet ^_^ Iedereen weet dat dit kansloos leveloos , nutteloos alles met -loos etc etc is ! Dhuhh Komaaan Je suis tre sexy pour moi(nerd)

    Kijk, dat wilde ik nu horen.
    Dat mensen hun mening geven is fine with me maar dat het op zo'n respectloze manier moet... laat ik maar niets zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tis hier gezellig precies xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Wat zijn we tog weer lkkr grappig allemaaln ><
    Een leven is iets wat ik en ,soals jullie zo mooi segen,citroen dinges WÈl hebben , en jullie.. Hmm ,, Niet??^^


    En daarna kan je voor jezelf het woord mening of respect of hoe doe ik normaal opzoeken