• Dit stond dus in de bravo van gister.!

    Het staat niet echt opzichtelijk misschien dat je het daarom nog niet hebt gelezen maar dit stond erin.

    Blijkbaar verkeerd Bill met kerst in goed gezelschap. Uit betrouwbare bronnen hebben we vernomen dat Bill Kaulitz, zoenend is gesignaleerd met de kerstman. De enige echte, Bill bleek geen last te hebben van de baard van deze eveneens beroemde man in Duitsland. Foto’s komen later na de kerst, als het kinderen niet meer kan schaden.van:Jaive

    Oke dat Bill geen hetro was, maar om dan meteen de kerstman te pakken is wel overdreven hoor.^^

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OooomB! x'3

    Nou weetje, ik heb hier een heeeele slimme theorie voor bedacht! :Y)

    Bill kwam de kerstman tegen, en wou een cadeautje, maar kerstman zegt: AAAAH BILL IK BEN JE GROOTSTE FAN!! En dus moest Bill een kusje geven. Nouja, of een kleffe tongzoen natuurlijkxD

    Omg! De kerstman als TH fan! xD:P

    xx


    Scream for mercy!

    oke, gaat alles nog goed rond Tokio Hotel 0__o". eerst krijgt Bill anorexia, dan wordt er opeens geroepen dat hij gay is met Alex of Andreas, en dan nu blijkt dat hij zoent met de kerstman. gaat goed blijkbaar xD.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    *lacht*
    hopelijk voor hem was het wel een vrouwelijke, of leek het een vrouw, anders, weg reputatie.


    -

    *lacht*
    hopelijk voor hem was het wel een vrouwelijke, of leek het een vrouw, anders, weg reputatie.


    sorry, ik kon het niet laten. ^__^


    -