• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    Omg , Valt niets bij aan te vullen.
    Eeens. Ik mag Cherised ,Krullie Ehm wel meer xD aurelia ook wel ookal is ze bemiddelaar.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Helemaal gelijk.. ;]
    En dan wil ik dat zwarte kleurtje ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Helemaal gelijk.. ;]
    En dan wil ik dat zwarte kleurtje ;D

    Ja, ik ook. ><

    (...)
    Ja, ik ook. ><

    Me to.

    Ja, je hebt gelijk. Ik zei een keer.. Idunno, het was in ieder geval iets positiefs tegenover de moderators, gewoon omdat ik dat vond. En toen was ik ineens het nieuwe hondje. Nou bedankt =]


    Mew <3

    En weetje, ook niet alle mods krijgen kutopmerkingen.
    Maarja, komt waarschijnlijk ook omdat ik de laatste tijd niet erg veel van me laat horen. xD TEgenover users op het forum dan. =') (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    achja. ik hou me mond wel.


    And when the Moon comes, I'll go! -Moonlight <3-

    Uhm...Ik heb er niet veel van gemerkt wjw.

    is het slecht dat ik daar nooit iets van merk? ö die moderatorhaat? misschien komt het omdat ik daar niet zo mee bezig ben? ik heb geen idee. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    achja. ik hou me mond wel.

    Is goed, gebande user die nu weer een ban krijgt.


    Bored.

    Ik ben goed bevriend met een mod. maar ik heb nog nooit last gehad van mensen die zich tegen mij gingen keren ofzo.

    (...)
    Is goed, gebande user die nu weer een ban krijgt.

    wie zegt dat ik geband ben?


    And when the Moon comes, I'll go! -Moonlight <3-

    Whaha, cool. ^^

    Je doet me heel sterk denken aan Mariko. xD
    (A)

    Sorry schat. (A)
    mij doet ze ook aan Máriko denken xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)mij doet ze ook aan Máriko denken xd

    We zijn ook zusjes. (:

    (...)
    wie zegt dat ik geband ben?

    Ik. Jij bent xTWINCESTx. Jij bent dat kind die het volgende tegen een mod zei;
    krijg de kanker. ik ga wel naar sites die nog leuk zijn.
    quizlet is kankerkutteringgetyfd dom geworden.
    doei. valdood. verzuip. krijg anorexia. Pleeg zelfmoord.
    en NU krijgen jullie véeeeeel vijanden.


    Bored.