• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    Weetje,Ik snap het eigenlijk niet zo ; $ Users met een hekel aan mod's zijn obviously jaloers ; ) & Dan lopen ze gemeen te doen,Maar dat verkleint je kansen sowieso om mod te worden O.o dus dan heb je nog niets bereikt.En niemand waardeert de mod's dat vind ik zo stupid.Like,Zonder de mod's was Q echt een hell.Tenminste,Als Q dan nog wel bestond.De mod's doen zo hun best om het hier gezellig te houden,maar kijk wat sommige users doen.Ik vind dat gewoon te triest voor woorden>.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    MAar ik vind wel dat je gelijk hebt dat je klaagt. Ik snap nook niet waarom mensen je anders zouden beoordelen als je bevriend bent met een mod x3 slaat nergens op -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weetje,Ik snap het eigenlijk niet zo ; $ Users met een hekel aan mod's zijn obviously jaloers ; ) & Dan lopen ze gemeen te doen,Maar dat verkleint je kansen sowieso om mod te worden O.o dus dan heb je nog niets bereikt.En niemand waardeert de mod's dat vind ik zo stupid.Like,Zonder de mod's was Q echt een hell.Tenminste,Als Q dan nog wel bestond.De mod's doen zo hun best om het hier gezellig te houden,maar kijk wat sommige users doen.Ik vind dat gewoon te triest voor woorden>.<
    Exactly!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MAar ik vind wel dat je gelijk hebt dat je klaagt. Ik snap nook niet waarom mensen je anders zouden beoordelen als je bevriend bent met een mod x3 slaat nergens op -.-

    Maar het ís wel zo.

    Weetje,Ik snap het eigenlijk niet zo ; $ Users met een hekel aan mod's zijn obviously jaloers ; ) & Dan lopen ze gemeen te doen,Maar dat verkleint je kansen sowieso om mod te worden O.o dus dan heb je nog niets bereikt.En niemand waardeert de mod's dat vind ik zo stupid.Like,Zonder de mod's was Q echt een hell.Tenminste,Als Q dan nog wel bestond.De mod's doen zo hun best om het hier gezellig te houden,maar kijk wat sommige users doen.Ik vind dat gewoon te triest voor woorden>.<
    Ik vind het dan lachwekkend als ze zich hadden aangemeld als mod en dan zeggen: "Ik ben niet gekozen." Nee dûh. Weetje, soms als een mod zegt dat iets niet macht dan heb ik zoiets van: Nouhou!
    Maar zonder hun was er gewoon een Q-oorlog gekomen.

    (...)Ik vind het dan lachwekkend als ze zich hadden aangemeld als mod en dan zeggen: "Ik ben niet gekozen." Nee dûh. Weetje, soms als een mod zegt dat iets niet macht dan heb ik zoiets van: Nouhou!
    Maar zonder hun was er gewoon een Q-oorlog gekomen.

    De mods zijn niet slecht.
    Alleen omdat de moderators meer functies hebben, worden ze aangekeken als slecht. ><

    (...)
    De mods zijn niet slecht.
    Alleen omdat de moderators meer functies hebben, worden ze aangekeken als slecht. ><
    ik zeg niet dat je slecht zijn ofzo(als je dat denkt)

    (...)ik zeg niet dat je slecht zijn ofzo(als je dat denkt)

    Zo had ik het niet opgevat, hoor. (;

    (...)
    Zo had ik het niet opgevat, hoor. (;
    gelukkig maar :]

    hehe verklaring?

    nu zij vinden dat je het altijd eens moet zijn met hen. Zodra je dat niet bent, ben je een kontekusser. Dat is hun logica net zoals 1+1=rellen bij hen is.
    =] Ze zjin gewoon niet zo helder in die bovenkamer en dus gaan ze zo redeneren. Weird people...

    (...)Ik vind het dan lachwekkend als ze zich hadden aangemeld als mod en dan zeggen: "Ik ben niet gekozen." Nee dûh. Weetje, soms als een mod zegt dat iets niet macht dan heb ik zoiets van: Nouhou!
    Maar zonder hun was er gewoon een Q-oorlog gekomen.


    je wilt niet weten welke komische figuren zich serieus hadden aaangemeld. :') En wie ik ook heel leuk had afgewezen. =]

    (...)

    je wilt niet weten welke komische figuren zich serieus hadden aaangemeld. :') En wie ik ook heel leuk had afgewezen. =]
    Ik wil geen buikpijn van het lachen krijgen :'D

    (...)Ik wil geen buikpijn van het lachen krijgen :'D

    ik bespaar het je wel :'D
    maar in ieder geval de mensen die het meeste overlast waren voor ons hadden het geprobeert. =']
    en dan ook zo leuk erbij van 'ja ik ben goed als mod want ik wordt neit snel boos enzo'

    en toen keek ik even in m'n gb waar allemaal scheldberichten stonden enzo van hen. =] en strafblad kijken die vol stond.
    Meh, ik denk niet geschikt x'D

    (...)
    ik bespaar het je wel :'D
    maar in ieder geval de mensen die het meeste overlast waren voor ons hadden het geprobeert. =']
    en dan ook zo leuk erbij van 'ja ik ben goed als mod want ik wordt neit snel boos enzo'

    en toen keek ik even in m'n gb waar allemaal scheldberichten stonden enzo van hen. =] en strafblad kijken die vol stond.
    Meh, ik denk niet geschikt x'D

    Drogerd. (':

    en weetje wat ook zo stom is.,.
    ik ben dan zegmaar like een van de "nieuwe" mods.
    en mensen die mijn vrienden waren, toen ik nog gewoon een user was, worden nu meelopers genoemd.
    alleen omdat we nog steeds vrienden zijn.
    like hoe vreeeeemd is dat.


    i need you like a heart needs a beat.