• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    Ik heb groen en er zijn er maar 2 van Q die dat hebben (cool)

    Coolerd. :Y)

    Ja, be veeery proud. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Best wel Geniaal bedacht :Y).

    Ik ben het volledig eens met jou.


    -

    amen
    serieus like alsof mods bloedzuigers zijn en wij hun kwaadaardige onderdanen,oke ik mag dan wel kwaadaardig zijn dat hoeven zij me niet te vertellen O.O
    en mods doen ook alleen maar hun taak om het hier tenminste een beetje draaiende te houden en dat respecteer ik eigenlijk wel!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?