• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    Dude, ik ben vriendjes met sommige mods, but so what? Ik ben altyd melig met ze en kan goed met ze opschieten. Like, Ff denken, ik was melig met Máriko, met Tara, Ben vriendjes met Janouk, met Bo, met Eva. Maar ik zie niemand die my haat. Niemand scheld me uit doordat ik vrienden met ze ben. Mensen moeten zowel respect hebben voor de mods als voor hun vrienden, eigenlyk gewoon respect voor iedereen!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dude, ik ben vriendjes met sommige mods, but so what? Ik ben altyd melig met ze en kan goed met ze opschieten. Like, Ff denken, ik was melig met Máriko, met Tara, Ben vriendjes met Janouk, met Bo, met Eva. Maar ik zie niemand die my haat. Niemand scheld me uit doordat ik vrienden met ze ben. Mensen moeten zowel respect hebben voor de mods als voor hun vrienden, eigenlyk gewoon respect voor iedereen!

    Wel, leuk dat jij gerespecteerd wordt. But it's not the same hierzo.

    (...)
    Wel, leuk dat jij gerespecteerd wordt. But it's not the same hierzo.

    Zeg het dan gewoon tegen Rutger ofzo. Het is vervelend dat somiggen hier niet gerespecteerd worden doordat ze vrienden zyn met mods maar daarvoor hoef je het niet meteen racisme te noemen of een zwart kleurtje te krygen. Dan maak je het alleen maar erger. De mensen die vervelend doen tegen jullie doen het vast nog tegen meerdere.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Zeg het dan gewoon tegen Rutger ofzo. Het is vervelend dat somiggen hier niet gerespecteerd worden doordat ze vrienden zyn met mods maar daarvoor hoef je het niet meteen racisme te noemen of een zwart kleurtje te krygen. Dan maak je het alleen maar erger. De mensen die vervelend doen tegen jullie doen het vast nog tegen meerdere.

    Rutger is hier niet zo vaak meer. En dat zwart kleurtje krijg ik toch niet, maar ik vind mijn topic zwaar geniaal. _O_

    (...)
    Rutger is hier niet zo vaak meer. En dat zwart kleurtje krijg ik toch niet, maar ik vind mijn topic zwaar geniaal. _O_

    Dat je geniaal bent weten we wel hoor (:
    Maar jy mag geen zwart kleurtje krygen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vreemd dat ik nog steeds geen verklaring gekregen heb?
    Je met de mensen die je dan uitschelden ofzo om een verklaring vragen

    (...)
    Dat je geniaal bent weten we wel hoor (:
    Maar jy mag geen zwart kleurtje krygen :Y)

    Wel. O.O
    Ik, ik, oké. =='

    (...)Je met de mensen die je dan uitschelden ofzo om een verklaring vragen

    Die durven niet eens reageren. :'D

    Ik bn gewoon nice tegne iedereen, heb eigenlijk nog nooit ruzie gehad op Quizlet. Ik kan ook goed opschieten met bepaalde moderators, so what?! Zoals jij al zegt, je bent daarom niet anders ofzo. Jij hebt echt zwaar gelijk, het moet eens ophouden op Quizlet, er is altijd wel iets te zijken hiero! Laat mensen gewoon bevriend zijn met wie ze willen!!


    Tears are crashing out of my eyes

    Btw, wel zwaar kut dat ze daarom zo vervelend tegen jou doen. (N)


    Tears are crashing out of my eyes

    Btw, wel zwaar kut dat ze daarom zo vervelend tegen jou doen. (N)

    Dankje. _O_

    (...)
    Dankje. _O_

    alstu:Y)


    Tears are crashing out of my eyes

    eigelijk heb ik der ng niet veel vn gemerkt xD
    En ik ben dan nog getrouwd met Mell ^^
    xD


    Your Butt is Mine!

    eigelijk heb ik der ng niet veel vn gemerkt xD
    En ik ben dan nog getrouwd met Mell ^^
    xD

    Jamaar iedereen vind jou lief. _O_

    (...)
    Jamaar iedereen vind jou lief. _O_

    Eeeuh Nee xD niemand kent mij xD


    Your Butt is Mine!