• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    (...)
    Eeeuh Nee xD niemand kent mij xD

    Ik ken jou en ik tel mee voor 3 kwart van de Q bevolking. :Y)

    (...)
    Ik ken jou en ik tel mee voor 3 kwart van de Q bevolking. :Y)

    Oo ^^ dan moet jij wel weten dat ik jou ook Lief vind ^^ :y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Oo ^^ dan moet jij wel weten dat ik jou ook Lief vind ^^ :y)

    Ik weten. :Y)

    Je hebt helemaal gelijk. Ik ben al bevriend met Melanie vóórdat ze mod werd, en voordat ik überhaupt wist dat ze Quizlet had.


    a figment of your imagination

    eigelijk heb ik der ng niet veel vn gemerkt xD
    En ik ben dan nog getrouwd met Mell ^^
    xD

    Inderdad al meer dan zeven maandjes getrouwd!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt helemaal gelijk. Ik ben al bevriend met Melanie vóórdat ze mod werd, en voordat ik überhaupt wist dat ze Quizlet had.

    Inderdaad, eigenlijk best grappig dat jij ook op Quizlet zat!ö
    Had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht, maarjah ik denk ook niet echt na over zo'n dingen x'D

    Maar iemand beschouwen als 'anders' omdat hij of zij en moderator als vriend heeft, vind ik echt dom!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Inderdad al meer dan zeven maandjes getrouwd!^^
    en ng altijd gelukkig


    Your Butt is Mine!

    Inderdaad, eigenlijk best grappig dat jij ook op Quizlet zat!ö
    Had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht, maarjah ik denk ook niet echt na over zo'n dingen x'D
    Maar iemand beschouwen als 'anders' omdat hij of zij en moderator als vriend heeft, vind ik echt dom!ö


    Whaha ja ik zag bij de online mensen ineens MellyX staan, dus ik ging daar ff kijken en toen zag ik daar dat je 10 mei jarig was, en je een tweelingzus genaamd Evelien hebt x'D Dus ik gelijk vragen of jij die Melanie van neo was x'D


    a figment of your imagination

    Nou er zijn mensen die het aanpappen met mods, om zelf beter uit te komen, laten hun 'vrienden'zakken zo gauw die een ban hebben, dus ja ik snap wel waar het vandaan komt. Maar ja oke, wat moet ik hierover zeggen, iedereen mag zijn eigen vrienden uitkiezen, en ik haat mods sinds een tijdje niet meer.. Ik pin al mijn haat op maar een persoon,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou er zijn mensen die het aanpappen met mods, om zelf beter uit te komen, laten hun 'vrienden'zakken zo gauw die een ban hebben, dus ja ik snap wel waar het vandaan komt. Maar ja oke, wat moet ik hierover zeggen, iedereen mag zijn eigen vrienden uitkiezen, en ik haat mods sinds een tijdje niet meer.. Ik pin al mijn haat op maar een persoon,^^

    Ja, zo'n users zijn er. Maar die haal je er zo uit, vind ik. Dat merk je meteen. (:

    (...)
    Ja, zo'n users zijn er. Maar die haal je er zo uit, vind ik. Dat merk je meteen. (:

    Meestal wel ja, maar sommige mensen zijn slim in dat soort dingen, en dat haat ik. Om je keihard dan te verlullen, maar oke. Ik begrijp jou wel,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Meestal wel ja, maar sommige mensen zijn slim in dat soort dingen, en dat haat ik. Om je keihard dan te verlullen, maar oke. Ik begrijp jou wel,

    Dankje. _O_

    Nou... Je hebt altijd van die mensen die over alles beginnen te zeiken en steeds een slachtoffer zoeken om tegen te zeveren.
    Ik ga er echt geen probleem maken of je nu bevriend bent met een Mod. of niet. Iedereen is uiteindelijk toch hetzelfde...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Van mij mag je geen zwart kleurtje, want daar ben je te lief voor >., gestoord, obsessed, stalkend en vooral mentaly insane is. Ik bedoel wie wil daar nu niet mee bevriend zijn:Y) En voor de mensen die nu gaan zeveren dat ik weer arrogant bezig ben.. Zoiets heet zelfspot en sarcasme..

    Maar mijn verklaring aan jou. Ze zijn jaloers en vooral bang, dat jij meer rechten en vrijheid hebt als hen. Zo is het en niet anders.

    x. KirstenSnaps


    Wie du mir, so ich dir.

    sommige mensen hebben echt geen leven als ze nu ook al vrienden van mods beginnen uit te maken --'


    You're a star in heaven.