• Hello,
    Ik heb een vraag voor jullie, denk er maar eens goed over na voordat jullie hersenloos gaan reageren.
    Is het normaal dat users die goed overweg kunnen met enkele moderators als een ander soort ras worden gezien? Alsof ze kwaadaardig en abnormaal zijn?
    Tegenwoordig wordt je verafschuwd als je een moderatorvriend hebt. Een kontlikker ben je dan. Komt het door dat bloeddorstige rode kleurtje van die moderators, of door het feit dat je áárdig bent tegen een moderator?
    Vertel het me even, want ik begrijp het echt niet. Vanaf het moment je laat merken dat je eventueel bevriend met een moderator bent, keren bepaalde users zich tegen je. Ze haten je meteen en gaan op je zeiken in het forum.
    Misschien moeten de users met moderatorvrienden ook maar ineens een ander kleurtje krijgen? Zwart, bijvoorbeeld. Aangezien wij toch als slecht aangezien worden en we ander soort ras zijn. Een aparte categorie in het forum zou ook leuk zijn, dan kunnen ze met hun soortgenoten praten!

    Serieus, verklaar het me?

    Groetjes,
    Prodigy


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22032

    gebeurd dit? :S Ik kan niet meer volgen.. is het niet juist andersom.. Dat Moderators geliefd worden? Eerst is er een topic dat iedereen vriendjes xd wilt zijn met moderators en nu beginnen ze opeens van ' iedereen haat moderators '... weird


    Take my hand tonight

    gebeurd dit? :S Ik kan niet meer volgen.. is het niet juist andersom.. Dat Moderators geliefd worden? Eerst is er een topic dat iedereen vriendjes xd wilt zijn met moderators en nu beginnen ze opeens van ' iedereen haat moderators '... weird
    Dat is al like heel lang aan de gang hoor ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    gebeurd dit? :S Ik kan niet meer volgen.. is het niet juist andersom.. Dat Moderators geliefd worden? Eerst is er een topic dat iedereen vriendjes xd wilt zijn met moderators en nu beginnen ze opeens van ' iedereen haat moderators '... weird

    Op welke planeet heb jij het afgelopen jaar geleefd?
    Tegenwoordig zijn moderators slécht en hun vrienden stomme kontenlikkers die niets goed kunnen doen.

    Gister zei ik nog wat anders, maar kind wat ben ik anders over je gaan denken, mensen hier op Q moesten eens weten, en pas maar op. Mogt ik hier wat voor krijgen, dan ga ik mijn hele lijstje uitwerken en dan ga ik mensen eens vertellen wat hier allemaal gebeurd!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Schat, lang niet iedereen is een kontenlikker, maar jij hebt een lef zeg want jij bent volgens mij wel de grootste kontenlikker van heel Q,


    shine on.

    Schat, lang niet iedereen is een kontenlikker, maar jij hebt een lef zeg want jij bent volgens mij wel de grootste kontenlikker van heel Q,

    ze heeft humor, een leuk karakter, en dus een kontenlikker?
    :') ah men jou manier van redeneren is echt raar chantou.

    (...)
    ze heeft humor, een leuk karakter, en dus een kontenlikker?
    :') ah men jou manier van redeneren is echt raar chantou.

    Je moest eens weten, niet te snel oordelen Tara, jij weet er niks van geloof me maar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oh God, mogen ze al hun eigen vriend niet meer kiezen --'? Zielig.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Gister zei ik nog wat anders, maar kind wat ben ik anders over je gaan denken, mensen hier op Q moesten eens weten, en pas maar op. Mogt ik hier wat voor krijgen, dan ga ik mijn hele lijstje uitwerken en dan ga ik mensen eens vertellen wat hier allemaal gebeurd!

    Doe me een lol en zeg het gewoon even tegen heel Q? Dan voel jij je misschien wat beter. Dus, doe maar.

    Schat, lang niet iedereen is een kontenlikker, maar jij hebt een lef zeg want jij bent volgens mij wel de grootste kontenlikker van heel Q,

    Leuk voor je, als jij dat denkt. :'D

    (...)
    ze heeft humor, een leuk karakter, en dus een kontenlikker?
    :') ah men jou manier van redeneren is echt raar chantou.

    Chantou? thats not my name [poempoem]
    thats not my name.


    shine on.

    maar, maar.. dan wil ik een páárs kleurtje! (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Meh, ja, zouden we wel heel cool vinden hea. xD

    Ik ook, btw. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Gewoon een forum...
    Voor mezelf!
    Leuk toch? :'D

    Ik heb groen en er zijn er maar 2 van Q die dat hebben (cool)


    No growth of the heart is ever a waste