• http://nd.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/39064335.jpg

    Ik weet niet.. Weird...
    Wat heeft hij nu in godsnaam met zijn kapsel gedaan?xD


    Do you recognise me, do you know who I am?

    ik weet eigenlijk nii soo goed wat ik er van moet vindde


    ........

    tom lichaam is zeker niet erkeertd


    Some angels have no wings.

    nu ga ik ff wat anders vragen he.... wat doen Gustav en Georg in de vakantie.?? als Bill en Tom op vakantie zijn......xD

    uhm vervelen?


    Some angels have no wings.

    uhm vervelen?

    of ze zijn bij hun ouders... zo samen op de bank zitten..xD^^ en denken hoe leuk Bill en Tom het hebben...xD^^....:P:P

    of ze zijn bij hun ouders... zo samen op de bank zitten..^^ en denken hoe leuk Bill en Tom het hebben...^^....


    of zo als tom zegt georg kijkt naar toms foto..XD


    Some angels have no wings.

    (...)

    of zo als tom zegt georg kijkt naar toms foto..XD


    haha.... jaa...^^xD

    haha.... jaa...^^


    ik zie het al voor meXD georg: WAUW TOM IS HO een tom komt binne lopen cola drinkent een dan kotm het door zijn neus!


    Some angels have no wings.

    (...)

    ik zie het al voor meXD georg: WAUW TOM IS HO een tom komt binne lopen cola drinkent een dan kotm het door zijn neus!


    ^^xD... of zitten Tom en Bill op het strand en dan drinken ze een cocktail...[weet niet of je dat zo schrijft..xD] En dan hebben ze z'n foto van Georg dat zijn cola uit zijn neus komt..xD^^

    ^^... of zitten Tom en Bill op het strand en dan drinken ze een cocktail...[weet niet of je dat zo schrijft..] En dan hebben ze z'n foto van Georg dat zijn cola uit zijn neus komt..^^


    ik zie het al voor me goeg helemaal naar tom staren midden in een concert de hele bas gevl vergeten een blijven naar tom staren


    Some angels have no wings.

    (...)

    ik zie het al voor me goeg helemaal naar tom staren midden in een concert de hele bas gevl vergeten een blijven naar tom staren


    maar dan gaat hij wel kwijlen...xD^^:9~

    maar dan gaat hij wel kwijlen...^^



    en zoo een bewaker zoo een kwijlbak er onder zetten!


    Some angels have no wings.

    (...)


    en zoo een bewaker zoo een kwijlbak er onder zetten!


    haha..... en dan op de vakantie van Bill en Tom gaan ze dat filmpje kijken....{hebben ze dan opgenomen..xD} en dan zit Georg thuis...oow tom is zo hot..xD en Bill en Tom lachen hem gewoon de hele tijd uit...stel het je ff voor..xD^^

    weetje,, i kdenk dreads :E


    Imperfection Is Beautiful

    weetje,, i kdenk dreads :E

    denk ik ook..xD^^