• Ik heb het dus over dat familiebezoek. Eerst ging ik naar mijn opa aan mijn papa's kant. Nou, mijn opa heeft dus kanker en blijkbaar weet mijn opa dat niet. Maar ze hebben het niet gezegd zodat hij niet in paniek zou raken.
    En toen ging ik naar de familie aan mijn moeders kant en daar was het fantastisch. You know why?? Omdat mijn moeder was aan het wenen mijn oma ook. Mijn broer die liet een paar traantjes en mijn vander die zat met tranen in mijn ogen. En de reden hiervan is dus mijn moeder. Door haar drank en door de pillen die ze krijgt heeft ze nu een ziekte. En blijkbaar tast deze ziekte haar hersenencellen aan aangezien ze niets meer kan doen zonder begeleiding. En ook weet ze niet wat ze doet.

    Das kxt, heel veel beterschap voor ze beiden, en voor jou sterkte ^^ (flower)
    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Sterkte (flower)ja het familiebezoek aan men moedrs kant is altijd zo kut. Want mijn nichten en neven negeren mij daar altijd. en dan voel ik me er enzaam.^^


    A. ikmisje.

    wow. heftig. erg veel sterkte ermee! en ik hoop voor je dat het nog goed kan komen!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.