• Hey!
    Njhaa ik moet die like kwijt? Het klinkt hier allemaal misschien raar enzoo en je kan me gek verklaren voor wat ik hier neerklad, maar het is gewoon zo snap je? Hier komt ie.
    Echt, dit gaan zo weird klinken maar ach. Soms droom ik, zit ik te dagdromen of eender wat dat ik ooit, als we in de auto zitten een ongeluk krijgen, dat ik in het ziekenhuis belandt in een coma ofsoo en dat ik eindelijk de aandacht krijg die ik echt verdien. Dat ik daardoor op het nieuws of eender wat zou komen. Ik háát mezelf omdat ik zo soms denk, maar het komt gewoon in me op.
    Ik ben weird he? Nu, heeft iemand van jullie dat ook of ben ik de enige psycho hier?
    <3

    Ik heb dat ook soms. Komt door de omstandigheden waarin je vertoeft. Of gewoon omdat je daar aan denkt.

    Ik weet niet of ik het goed snap

    Maar nu denk ik dus
    Jij dagdroomt, of droomt gewoon dat er jou iets ernstigs overkomt zodat je aandacht krijgt/beroemd wordt

    Is dat juist?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als ik ga slapen, zie ik altijd in mijn dromen hoe een grote spin me opeet. :X

    Ik weet niet of ik het goed snap

    Maar nu denk ik dus
    Jij dagdroomt, of droomt gewoon dat er jou iets ernstigs overkomt zodat je aandacht krijgt/beroemd wordt

    Is dat juist?


    Kijk, soms droom/dagdroom ik dat er inderdaat iets ergs gebeurd met mij dat ik gewoon aandacht krijg die ik verdien, die ik nu in het dagelijks leven gewoon niet krijg.

    Als ik ga slapen, zie ik altijd in mijn dromen hoe een grote spin me opeet. :X


    Ben je serieus bezig ofsoo? x]

    heb dat vaak

    (...)

    Ben je serieus bezig ofsoo? x]

    Ja, echt.
    Het klinkt als een grap, maar soms durf ik mijn ogen gewoon niet meer sluiten omdat die spin me weer gaat opeten dan. ><

    (...)
    Ja, echt.
    Het klinkt als een grap, maar soms durf ik mijn ogen gewoon niet meer sluiten omdat die spin me weer gaat opeten dan. ><

    Ik droomde eens dat ik achtervolgt werd door slakken.

    (...)
    Ja, echt.
    Het klinkt als een grap, maar soms durf ik mijn ogen gewoon niet meer sluiten omdat die spin me weer gaat opeten dan. ><


    Creepy Ö Maar, zo'n dingen heb ik niet. Ik heb dat wel van die ongevallen enzoo. Dacht er daarnet nog aan, in de auto --' En da's like k*t

    En nu trap ik het hier af, ga in mijn bed liggen en dan gaa'k MP3 luisteren omdat'k nie kan slapen :Y)
    Goedenacht everybody!<3

    Hmm ja dat heb ik ook wel eens , Dan ga ik aan de gevolgen denken van iets >.< En meestal is dat heel erg negatief.Dan zie ik het helemaal voor me hoe het gebeurt enzo X3 En dan betrap ik mezelf erop dat ik aan het dromen ben -,-


    Pictures fade away, but memories are forever

    t is vrij normaal, in de puberteit wil (bijna) iedereen graag aandacht, en als je dat dan niet krijgt, dan fantaseer je er maar over, als je niet gewend bent om op een alledaagse manier te krijgen, dan droom je ook niet over een alledaagse manier om aandacht te krijgen, dit is geen teken dat je zelfmoord wilt plegen of iets dergelijks, stop met jezelf er om haten, het is normaal en je voelt je een stuk beter als je t accepteerd, hou alleen t verschil tussen dromen en werkelijkheid in de gaten ;)
    x

    Hey!
    Njhaa ik moet die like kwijt? Het klinkt hier allemaal misschien raar enzoo en je kan me gek verklaren voor wat ik hier neerklad, maar het is gewoon zo snap je? Hier komt ie.
    Echt, dit gaan zo weird klinken maar ach. Soms droom ik, zit ik te dagdromen of eender wat dat ik ooit, als we in de auto zitten een ongeluk krijgen, dat ik in het ziekenhuis belandt in een coma ofsoo en dat ik eindelijk de aandacht krijg die ik echt verdien. Dat ik daardoor op het nieuws of eender wat zou komen. Ik háát mezelf omdat ik zo soms denk, maar het komt gewoon in me op.
    Ik ben weird he? Nu, heeft iemand van jullie dat ook of ben ik de enige psycho hier?
    <3


    Meid, je bent geen psycho
    ik denk dat heel de wereld die dromen krijgt.
    Ik droom altijd dat er een brand in de flat uitbreekt. Nog nooit gebeurt.
    Je moet jezelf niet haten/schamen.
    Zulke dingen komen altijd overwachts er is niks aan te doen.
    Wees niet te streng voor jezelf

    ik snap er gene ene f*ck van



    GELUKKIG NIEUW JAAR !!



    O Gosh kom ik weer aanzetten xD


    I'm a princess !

    Hey!
    Njhaa ik moet die like kwijt? Het klinkt hier allemaal misschien raar enzoo en je kan me gek verklaren voor wat ik hier neerklad, maar het is gewoon zo snap je? Hier komt ie.
    Echt, dit gaan zo weird klinken maar ach. Soms droom ik, zit ik te dagdromen of eender wat dat ik ooit, als we in de auto zitten een ongeluk krijgen, dat ik in het ziekenhuis belandt in een coma ofsoo en dat ik eindelijk de aandacht krijg die ik echt verdien. Dat ik daardoor op het nieuws of eender wat zou komen. Ik háát mezelf omdat ik zo soms denk, maar het komt gewoon in me op.
    Ik ben weird he? Nu, heeft iemand van jullie dat ook of ben ik de enige psycho hier?
    <3

    I have the same,
    Als mijn pa weer eens roept dat hij spijt heeft van mij, dan droom ik die nacht dat ik op sterven lig en dat ze dan wel om mij geven. Of ik droom over mijn eigen begravenis...


    Tears are crashing out of my eyes