• Hey!
    Njhaa ik moet die like kwijt? Het klinkt hier allemaal misschien raar enzoo en je kan me gek verklaren voor wat ik hier neerklad, maar het is gewoon zo snap je? Hier komt ie.
    Echt, dit gaan zo weird klinken maar ach. Soms droom ik, zit ik te dagdromen of eender wat dat ik ooit, als we in de auto zitten een ongeluk krijgen, dat ik in het ziekenhuis belandt in een coma ofsoo en dat ik eindelijk de aandacht krijg die ik echt verdien. Dat ik daardoor op het nieuws of eender wat zou komen. Ik háát mezelf omdat ik zo soms denk, maar het komt gewoon in me op.
    Ik ben weird he? Nu, heeft iemand van jullie dat ook of ben ik de enige psycho hier?
    <3

    Ja... Heb dat ook vaak. x]


    A. ikmisje.

    Ja, heb k ook wel eens ja, dan voel k me gwn schuldig en dom dat k daar alleen maar aan gedacht heb. Dat ligt volgens mij idd aan de dag die je hebt, wat mensen tegen je zeggen en hoe ze tegen je doen. Als je dan net met mensen bent die slechte zin hebben of bezig zijn voel je je gwn een beetje 'vergeten' dat heb ik tenminste..

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Hey!
    Njhaa ik moet die like kwijt? Het klinkt hier allemaal misschien raar enzoo en je kan me gek verklaren voor wat ik hier neerklad, maar het is gewoon zo snap je? Hier komt ie.
    Echt, dit gaan zo weird klinken maar ach. Soms droom ik, zit ik te dagdromen of eender wat dat ik ooit, als we in de auto zitten een ongeluk krijgen, dat ik in het ziekenhuis belandt in een coma ofsoo en dat ik eindelijk de aandacht krijg die ik echt verdien. Dat ik daardoor op het nieuws of eender wat zou komen. Ik háát mezelf omdat ik zo soms denk, maar het komt gewoon in me op.
    Ik ben weird he? Nu, heeft iemand van jullie dat ook of ben ik de enige psycho hier?
    <3


    Ik heb het ook wel eens maar dan niet om aandacht, maar om rust ofzo. Dat ik dit alles wat ik nu moet niet meer moet. En ik wordt er echt gek van, ik bedoel ik hou van dagdromen en dromen, maar dit vindt ik eigenlijk niet leuk, ik hoop soms wel eens een soort van dat ik een ongeluk krijg. Dat is toch gewoon erg?!


    Fight for you're love, cause it worth it

    ben een x aangereden door een auto, was niet gewond ofzo. maar steeds als ik fiets, en ik hoor of zie een auto aankomen, dan heb ik ook zo'n gevoel. dat ik een ongeluk krijg en dat ik op het nieuws kom, wat dan ook. maar het is heel vaag, ik ben gwn opeens bang voor auto's! :'[


    Als je maar een ananas hebt..