• nou, de laatste tyd vragen heel veel fotograven me voor modellenwerk,

    maar het probleem is,

    1. ik durf het niet tegen myn ouders te vertellen, ze zouden toch alleen maar lachen

    2. ik helemaal niet eens weet of het te betrouwen is.


    I see sunset in your eyes

    Ik zou het wel tegen je ouders zeggen, want vaak zijn fotografen niet te vertrouwen. Of ligt het aan mij dat ik gewoon teveel Undercover in NL kijk >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan doe je het niet ö?


    I don't need words to feel those lips.

    Vraag het gewoon aan je ouders.
    En zoek is op of het echte enzo zijn en dat gedoe (x

    Nouja. als ze je het in rl vragen, dan is t wel meer vertrouwbaar dan over internet. vraag ook bij welk bedrijf ze werken. EN.. als ze geld vooraf vragen is t altyd fake.


    The economy is suffering, let it DIE!

    naja, het is een echte en ik wordt ervoor betaald enal, maar eerst myn ouders gaan lachen en het nooit goed vinden.

    ik weet gewoon niet wat doen


    I see sunset in your eyes

    nja ik zal het best toch maar zegge tegen u ouders en nooit alleen gaan é naar die mense die da da gevraagt hebbe aan u want da kunne soms wel eens gevaarlijke mense zijn
    ik heb da ook al een paar keer gehad maar ik reageer niet op hun uitspraak van wilt gij model worde ma als jij wilt doen mag dat gerust e maar praat er over met u ouders en als zij het goed vinde dan kun je het mischien is gaan probere é
    maar 1 tip
    als je ervoor moet betale dan is het een slecht modellebureau dat weet ik van een vriendin van mij
    Maar je bent wel een mooi meisje dus ik hoop dat je het goed gaa doen als moddel dan
    wrs wel é (cool)
    xx

    90% van alle mensen die zeggen via internet dat ze je willen fotograferen is fake,dat was bij Radar op tv.

    nja ik zal het best toch maar zegge tegen u ouders en nooit alleen gaan é naar die mense die da da gevraagt hebbe aan u want da kunne soms wel eens gevaarlijke mense zijn
    ik heb da ook al een paar keer gehad maar ik reageer niet op hun uitspraak van wilt gij model worde ma als jij wilt doen mag dat gerust e maar praat er over met u ouders en als zij het goed vinde dan kun je het mischien is gaan probere é
    maar 1 tip
    als je ervoor moet betale dan is het een slecht modellebureau dat weet ik van een vriendin van mij
    Maar je bent wel een mooi meisje dus ik hoop dat je het goed gaa doen als moddel dan
    wrs wel é (cool)
    xx


    nouja, het is een fotograaf en ik moet geen geld betalen, hij betaald my, wat ik opzich geen slecht idee vind. En dankje & ik ga uitkijken ja !


    I see sunset in your eyes

    Ik zou het wel tegen je ouders zeggen, want vaak zijn fotografen niet te vertrouwen. Of ligt het aan mij dat ik gewoon teveel Undercover in NL kijk >.<

    Licht niet aan jou,dat heb ik ook gezien en dat is echt erg. Ze zijn allemaal vieze ventjes.

    Je moet het sowieso aan je ouders vertellen. Dan gaan ze maar lachen. Als je dan door een fotograaf gevraagd wordt, moet je vragen of het goed is als er iemand meegaat, of dat het bij jou thuiskan (natuurlijk als er iemand dan thuis is).
    Heeft een vriendin van mij ook gedaan.
    Als hij/zij te vertrouwen is, heeft die daar geen problemen mee.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik zou het wel tegen je ouders zeggen, want vaak zijn fotografen niet te vertrouwen. Of ligt het aan mij dat ik gewoon teveel Undercover in NL kijk >.<

    nee je hebt gelijk!

    je moet het zeker aan je ouders vertellen ,en je moet je niet laten uitkleden, zodra ze willen dat je naakt ofso gaat O_<, gwn gelijk stoppen :W


    don't Worry...Be gay.

    Je moet het sowieso aan je ouders vertellen. Dan gaan ze maar lachen. Als je dan door een fotograaf gevraagd wordt, moet je vragen of het goed is als er iemand meegaat, of dat het bij jou thuiskan (natuurlijk als er iemand dan thuis is).
    Heeft een vriendin van mij ook gedaan.
    Als hij/zij te vertrouwen is, heeft die daar geen problemen mee.


    dat zei hij dus ook tegen mij.
    De allereerste shoot dat die ging doorgaan bij het model zelf thuis. En de tweede in zijn studio enzo.


    I see sunset in your eyes

    ik heb dus gewoon schrik; dat myn ouders gaan lachen met my en het niet mag, terwijl ik het wel heel graag wil


    I see sunset in your eyes

    Gewoon een opmerking maken aan tafel als jullie zitten te eten fozo, van dat het je misschien wel leuk lijkt om model te worden, en daarna pas zeggen dat je gevraagd bent.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het aan men ouders vertellen. x]


    A. ikmisje.