• Ik voel me zooo verschrikkelijk . -.-'
    Vlak voor de vakantie kreeg mijn beste vriendin te horen dat ze beter zou zakken naar een TSO-richting ;
    ik heb gewoon die vrijdag en de dagen erop emmers tranen gehuild en zij ook.
    Nu is het dus zover en morgen zit ze niet meer in mijn klas, na 4 jaar onafscheidelijk geweest te zijn .
    Morgen zal echt verschrikkelijk zijn .. -.-'

    mensen die dit ook hebben meegemaakt? en een soort van tips hebben?


    /

    Ik en Abby zitten elk in een andere school. En nouja, wij spreken bijna elke vrijdag af.

    Nee,
    niet echt.

    Ik heb veel jare me mijn ex-bf in dezelfde klas gezete. Ma toen zijn wij ieders een andere richting gaan doen. En het jaar daarna zijn we allebij naar een ander school gegaan. Maar toen zage we elkaar nog op de bus, maar nu ben ik verhuisd en is zei nog is naar een ander school gegaan dus ja, ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt ^^

    Ook meegemaakt. Heb 4 jaar in dezelfde klas met mn vriendin gezeten, nu zit ik op havo en zij op het mbo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ook meegemaakt. Heb 4 jaar in dezelfde klas met mn vriendin gezeten, nu zit ik op havo en zij op het mbo.


    & zijn jullie nu nog vriendinnen .
    of niet meer zoals vroeger ?
    want daar ben ik wel bang voor eigenlijk .


    /

    Nja. Ik zit in de klas met 1 aardig meisje, alleen ze praat niet ¬¬ Mijn gedachtes zijn nogal oversekst, dus dat werkt niet x'D School is dan zo saai enzeu. bah. maar k weetniet. Leef van weekend tot weekend, en plan leuke dingen, zodat je naar t weekend uitkijk. gaat de tijd sneller


    The economy is suffering, let it DIE!

    Voor de vakantie zaten ik en mijn beste vriendin 8 jaar in dezelfde klas, wij hebben alle2 voor een ander school gekozen en nu spreek ik haar nog af en toe.
    veel sterkte voor jou en ik zal zeker nog contact houden als ik jou was(flower)


    So far away..

    Mijn BFF doet mavo en ik doe havo
    we zijn nog steeds BFF's en ik ben blij dat ik niet bij haar in de klas zit. Je hebt meer te mailen/te vertellen als je elkaar ziet en je blijft alleen bij diegene plakken.

    Ik ga het meemaken. Mijn vriendin gaat naar een andere school aan de andere kant van de stad. Ik ga er veel verdriet van hebben, maar ik weet dat ik haar veel ga zien, omdat we veel afspreken buiten school dus doe dat ook.
    Sterkte.!


    bla bla bla

    ik heb ook hetzelfde meegemaakt, maar we hebben nog atijd contact en dat is het belangrijkste =D

    srry 2 x xD

    veel sterkte,
    Daar zul ej eigelijk niet veel aan hebben maar toch.

    ik zou gewoon een foto in je agenda plakke dat je haar altyd bij je ehbt en veel afspreken enzo ^^

    Dus jij zit in ASO? Woow ik Bso x'D


    OnTopic;; Mjaa ik weet hoe je je voelt hoor, vanaf dit jaar zit ik dus in bso en zie ik mijn vrienden van vorig jaar niet meer zoveel nzoo...


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik voel me zooo verschrikkelijk . -.-'
    Vlak voor de vakantie kreeg mijn beste vriendin te horen dat ze beter zou zakken naar een TSO-richting ;
    ik heb gewoon die vrijdag en de dagen erop emmers tranen gehuild en zij ook.
    Nu is het dus zover en morgen zit ze niet meer in mijn klas, na 4 jaar onafscheidelijk geweest te zijn .
    Morgen zal echt verschrikkelijk zijn .. -.-'

    mensen die dit ook hebben meegemaakt? en een soort van tips hebben?


    Je zal er moeten aan wennen en het is niet gemakkelijk, dat ga je zelf voelen. Maar probeer zoveel mogelijk contact met haar te hebben en jullie band zal nog dikker worden. En als je elkaar dan ziet ga je er een week heel blij van zijn zo gaat dat. Neem er een foto van haar bij, zal helpen de eerste dagen.

    Vind het jammer voorj maar zulke dingen gebeuren nu éénmaal. Veel moed voor morgn meid! ;)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Echtwaar,
    dankjewel iedereen <3


    /