• nu heb ik es een suggestie.

    zou het neit handig zijn als dingen uit de shoutbox ook een meld-knopje krijgen.

    want, quizzen en topics hebben dat al.

    maar in de shoutbox gebeurd ook genoeg.


    i need you like a heart needs a beat.

    zie, een begint tegen de ander en dan komen er weer klikjes -.-"
    kan niemand het nu voor zichzelf opnemen?

    daar ging t nou juist om. x'D

    voor. ;'D


    -

    Achja wat maakt het ook uit? Ik wil er alleen maar op nadrukken dat ik vindt dat er wordt overdreven met de meldknopjes... toch niet op een topic alee.. >< Maarja wat ben ik om dat tegen te gaan? (:


    Om dit soort dingen dus, hè. Zo zie je maar.


    -

    Wie is er nu zo dom geweest om daarmee te beginnen? Gadverdamme, het is precies een verradend (ofzoiets) politiekantoor.. --'

    sorry hoor, maar leef eens een beetje mee met de mod's. die hebben het al druk en kunnen dus onmogelijk alles in de gaten houden. met zo'n meldknop kunnen de users zeg maar ook een beetje helpen. Ik zie het niet als verraden. Als iedereen hier gwn de boel bij elkaar kon schelden en beledigen en what ever dan wordt het hier toch een gekkenhuis.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    sorry hoor, maar leef eens een beetje mee met de mod's. die hebben het al druk en kunnen dus onmogelijk alles in de gaten houden. met zo'n meldknop kunnen de users zeg maar ook een beetje helpen. Ik zie het niet als verraden. Als iedereen hier gwn de boel bij elkaar kon schelden en beledigen en what ever dan wordt het hier toch een gekkenhuis.

    Hun wouden moderator worden ><
    Voor de rest zou ik hier niets meer over zeggen.. Misschien nog 1x alee ja, dat zeg ik nu..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    Om dit soort dingen dus, hè. Zo zie je maar.

    Nee, want als er niets over meldknopjes was, was deze 'ruzie/discussie' of wat het ook is, er nooit geweest. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Nee, want als er niets over meldknopjes was, was deze 'ruzie/discussie' of wat het ook is, er nooit geweest. (:


    Nou, ik zie vaak dat jij onenigheid met mods hebt. Toevallig, zeg..


    -

    (...)

    Nou, ik zie vaak dat jij onenigheid met mods hebt. Toevallig, zeg..

    Achja, wat maakt het uit (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niks, zo te zien.


    -

    precies


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tyfus.
    Ik open een topic met een suggestie.
    en t wordt een zooi.

    en ik doel dan ook op jou TommBommding.
    Want volgens mij begrijp je t helemaal verkeerd.

    Hierin geven wij JULLIE juist de vrijheid.
    Jullie kunnen dingen melden zodat wij niet daar de hele tijd rond te hoeven hangen.

    Maak er nou niet zo'n probleem van.

    Tering.

    We weten je mening nu en als je verder toch niets aavullends te melden hebt behalve gezeik tieft dan op naar een ander topic ofzo.


    *sorry voor het gescheld, maar ik kan daaar dus zo niet tegen*


    i need you like a heart needs a beat.

    Voor!:Y) zal voor jullie ook veel makkelijker zijn!Toch?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben ook voor :Y)
    Ik kom er praktisch nooit, ik kijk alleen soms eens heel even en zou dan wel handig zijn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay