• Ze heeft hem gedumpt!!

    Ik heb sinds het nieuwe schooljaar een nieuwe BF, waarmee ik het heel goed kan vindne, we leken net friends forever!
    En dat is nogsteeds zo. Ik vind sinds 6 maanden roy* superleuk (en meer dan dat) en dat weet zij als de beste! (zij vind ook een jongen leuk, koen*)
    Mijn vriendin heeft dus met roy* gechilt. Opeens krijg ik een smsje: heeeeeeyyyy hande, we hebben een soort van gezoend! :D:D:D:D. en we hebben:D:D.xxxxxx.
    je weet dus hoe ik me voelde...
    Even later krijgt mijn andere vriendin een smsje (we waren samen) heeeey selinay, we hebben getongt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hoera)..
    btw, nu op msn zit ze heel het verhaal te vertellen hoe ze het hebben gedaan.. erg blij was ze, maar ze zegt dat ze het morgen uit gaat maken voor mij, ik geloof het eerlijk gezegd niet.
    HELP ME PLEASE,WATMOETIK DOEN!
    *=ik heb andere namen verzonnen..


    So far away..

    jh,, ik ep da ook al gehad
    ma toen was ikt die die jonge had,, ma kwist da vn my BF,, ma we ware allebei op die jonge,, en hy had meermaals gezegd da hy me BF nie moest
    ma as ze EGT hebbe gekust denk k nie da ze da zou zegge,, en ze zout dan zekers nie uitmake!!! Ik ep da ook nie gdn!!mjh,, wy hebbe ter vrede meegenome,, we hadde afgesprokeda degene die de eerste stap durfde zette t slimste was,, da was ik dus:P
    ma das gwn rot voor je,, khoop dat je snel en goede oplossing vind voor je probleem!!

    xx(K)

    Ehum, sorry? =='
    Ik zou eens even héél goed met me vriendin praten he. zoiets flik je niet als Bf. Dumpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb sinds het nieuwe schooljaar een nieuwe BF, waarmee ik het heel goed kan vindne, we leken net friends forever!
    En dat is nogsteeds zo. Ik vind sinds 6 maanden roy* superleuk (en meer dan dat) en dat weet zij als de beste! (zij vind ook een jongen leuk, koen*)
    Mijn vriendin heeft dus met roy* gechilt. Opeens krijg ik een smsje: heeeeeeyyyy hande, we hebben een soort van gezoend! :D:D:D:D. en we hebben:D:D.xxxxxx.
    je weet dus hoe ik me voelde...
    Even later krijgt mijn andere vriendin een smsje (we waren samen) heeeey selinay, we hebben getongt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(hoera)..
    btw, nu op msn zit ze heel het verhaal te vertellen hoe ze het hebben gedaan.. erg blij was ze, maar ze zegt dat ze het morgen uit gaat maken voor mij, ik geloof het eerlijk gezegd niet.
    HELP ME PLEASE,WATMOETIK DOEN!
    *=ik heb andere namen verzonnen..


    Ze heeft hem gedumpt...


    So far away..

    ne keer goed flippe tege ze , en ze een bitchklap geve en die jonge waar ik zot van sta ook eens vies gaan uitschelde xD en boos weze op beide en nieuwe bf zoeken