... waren vandaag bij ons op school. in de kantine.
en ik was er niet. [waar ik best wel blij om ben
]
echt weer zo'n onverwachte actie voor mijn school. x'D
- Home
- Forum
- Werk en school
- Ali b & daryl & sjaak...
Ali b & daryl & sjaak... - Werk en school
-
9 jan 2009 - 21:29
0
9 jan 2009 - 21:31
0
Bah.. Nederlandse rap is slecht vind ik xd
I live for the applause, you will die for it.
9 jan 2009 - 21:32
0
Bah.. Nederlandse rap is slecht vind ik xd
ik vind rap zoiezo niks. ben echt zó blij dat ik vandaag ziek was. [:9 jan 2009 - 22:04
0
Ons centrum werd eens vergroot, en bij de opening kwam ali b optreden
Ik ging kijken met mijn papa,, maar ik heb niks met rap:P Ik vind het gewoon grappig als je die ergens gratis echt kan gaan zien enz..
bij ons waren laatst dansers en danseressen, van die hele bruine, bijna zwart. Ze konden geen nederlands en kwamen uit kenia ergens ofz.. die konden dat goed man
Voor going global ofz..
waarom ik dit vertel weet ik niet, en ook nie hoe ik dr op kom.. maar nu heb je wel een lange reacite ^^9 jan 2009 - 22:05
0
Daryl of hoe je hem naam ook schrijft
vind ik zo slecht
maar die andere twee vind ik cool:D9 jan 2009 - 22:06
0
Ons centrum werd eens vergroot, en bij de opening kwam ali b optreden
Ik ging kijken met mijn papa,, maar ik heb niks met rap:P Ik vind het gewoon grappig als je die ergens gratis echt kan gaan zien enz..
bij ons waren laatst dansers en danseressen, van die hele bruine, bijna zwart. Ze konden geen nederlands en kwamen uit kenia ergens ofz.. die konden dat goed man
Voor going global ofz..
waarom ik dit vertel weet ik niet, en ook nie hoe ik dr op kom.. maar nu heb je wel een lange reacite ^^
ghehe. :'3
krul houd van gratis. n_n9 jan 2009 - 22:10
0
OMMG
toch best stoerr wand ze zijn wel beroemt!Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.
9 jan 2009 - 22:11
0
OMMG
nouen. ik mag ze niet. x'D
toch best stoerr wand ze zijn wel beroemt!
er waren donderdag ook 8 beroemde schrijfers op school, dat vind ik eigenlijk leuker. x'D