• heey
    ok dit is een zijkverhaal maar moet ff
    ik word dus egt gek van me zelf ik raak vandaag alles kwijt
    vanochten wou ik naar school gaan meer toen was ik me agenda kwijt,toen me lampje voor de fiets,toen m'n flesje drinken voor opschrool
    kom ik eindelijk op school kan ik me economiie boek niet vinden(hij lag onderin me loker en dat ding is een troep) bij aadrijkskunde(het 2de uur)was ik me potlood kwijt toen was er pauze was ik me eten kwijt daar naar was ik tijdens levensbeschouwing we blaadje kwaat waar ik op moes schrijven(was me schrift vergeten) toen hadden we pauze en kon ik me sleutels niet vinden daarna hadden we een stoome test en was ik me leerlingenumeer vergeten(na 10 min denken wis ik hem weer) toen was ik me vriendin kwijt(was eerder klaar dan zij was) toen ik naar huis ging kon ik me handschoenen niet vinden en nu ben ik me huiswerk aan het maken en ben ik me pen kwijt nu heb ik alles weer behalve me pen
    ik ben hopeloos-_-'

    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    dat heb ik ook echt áltijd ><''


    Protège moi de mes désirs.

    heb me pen weer(yeah)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    whoa kind! ik dacht dat ik altijd alles kwijt was, maar dit slaat alles, haha. (: hopen dat je morgen alles kunt vinden. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    whoa kind! ik dacht dat ik altijd alles kwijt was, maar dit slaat alles, haha. (: hopen dat je morgen alles kunt vinden. (;

    waarschrijnlijk niet want ik ben altijd zo erg maar vandaag slaat wel het toppuntXD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    help ik ben me hond kwijt


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik heb hem weer(hoera) dat beest moet is gaann blaffen als ik hem opsluit op de gang-_-'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oh.. zulke dagen heb ik ook te vaak.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    whaaaa you make my day xD
    ik krijg altijd op mijn flikker dat ik altijd alles kwijt ben en ook nog eens niet kan zoeken. Ik ben er achtergekomen dat ik soms dingen gewoon zonder het door te hebben uit mijn handen laat vallen:S en een blaadje of pen hoor je niet altijd evengoed vallen.
    Maar goed, ik ben altijd alles kwijt wat nieuw is: Mijn ID, mijn mobieltje, iPod, kleren. en kleine dingen zoek ik al niet eens meer naar.
    Kun je nagaan dat ik zo'n beetje de helft van de tijd dat heb. Minimaal 3 van zulke dagen per week xD
    dus ik ben blij dat ik een keer niet de enige ben xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.