• Hallo.
    Ik heb Aragnofobie.
    Officieel vastgesteld. :'D
    Spinnenvrees met andere woorden.
    Zijn er hier nog mensen die het hebben?
    En dan bedoel ik niet dat je bang bent van een spinnetje en dan begint te gillen, maar écht een fobie.
    Prodigy


    Wist je er ook dat er ook zoiets voor de sterren en water 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind spinnen echt geweldig

    (A)

    Haha


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn zus o:
    Kan ik al die spinnen gaan doodmeppen en dan met warm water wegspoelen of in de tuin gooien, of doorspoelen in't toilet (A)

    Nee, ik vind spinnen eigenlijk heel leuk.
    Een tijd geleden wilde ik nog een vogelspin kopen als huisdier.

    o_o
    dat is vet eng weetje ik zag er 1 in een restaurant en wou er niet meer eten etc. terwijl hij in een bakje zat xd'


    I do not hook up.

    ik ook.
    ik kan niet normaal in een ruimte zijn ofzo. eerst alles 100keer nakijken op spinnen.
    vooral voordat ik ga slapen. xD

    (...)
    o_o
    dat is vet eng weetje ik zag er 1 in een restaurant en wou er niet meer eten etc. terwijl hij in een bakje zat xd'


    Maaah, die beesten zijn echt gaaf! Maar ik wil ook best een slang of een rat ofzo.

    Of een vleermuis! Maar dat zal al helemaaal niet mogen van mama, aangezien ik geen enkel huisdier mag kopen.


    rules don't stop me

    dan zal ik maar niet zeggen wat ik van spinnen vind...

    ME! MWHUAHAHAHA(duivel)
    Maar dat wist je al (:
    Aragna fobie gaat heel Q. overheersen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Maaah, die beesten zijn echt gaaf! Maar ik wil ook best een slang of een rat ofzo.

    Of een vleermuis! Maar dat zal al helemaaal niet mogen van mama, aangezien ik geen enkel huisdier mag kopen.

    Slangen zijn ook eng want die eten hele muizen op xd'neem maar een rat xd'die stop je gewoon stiekem in een schoenen doos onder je bed en de vleermuis kan in je kleding kast hangen? xd'


    I do not hook up.

    Nee, heb nooit moeite gehad met spinnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook zo'n ritueeltje als ik ga slapen.
    Ik moet eerst elke hoek van de kamer checken op spinnen vooraleer ik kan gaan slapen.
    Same met het toilet. Eerst alle hoeken chekken, dan pas behoefte doen. :'D
    Eigenlijk schaam ik me er rot voor. :X

    Ik heb ook zo'n ritueeltje als ik ga slapen.
    Ik moet eerst elke hoek van de kamer checken op spinnen vooraleer ik kan gaan slapen.
    Same met het toilet. Eerst alle hoeken chekken, dan pas behoefte doen. :'D
    Eigenlijk schaam ik me er rot voor. :X

    O.o Jy ook al? Ik dacht dat ik de enige was. (: Zolang het huis niet gecheckt is op Spin-vryheid kan ik niet slapen. En ik kyk altyd om me heen of ik spinnen zie, voordat ik ergens instap of ga zitten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb ook zo'n ritueeltje als ik ga slapen.
    Ik moet eerst elke hoek van de kamer checken op spinnen vooraleer ik kan gaan slapen.
    Same met het toilet. Eerst alle hoeken chekken, dan pas behoefte doen. :'D
    Eigenlijk schaam ik me er rot voor. :X


    Dat heb ik met mijn poppen/knuffels. Als er niemand bij mij op de kamer komt logeren draai ik ze eerst allemaal met het gezicht van me af en controleer ik of ze niet verschoven zijn.

    Soms ben ik namelijk bang dat ze leven.

    Dat klinkt heel dom.


    rules don't stop me

    (...)

    Dat heb ik met mijn poppen/knuffels. Als er niemand bij mij op de kamer komt logeren draai ik ze eerst allemaal met het gezicht van me af en controleer ik of ze niet verschoven zijn.

    Soms ben ik namelijk bang dat ze leven.

    Dat klinkt heel dom.

    Poppenfobie. :Y)
    Ach, geen enkele fobie is dom.
    Iedereen zou eraan kunnen leiden.

    Ik heb ook zo'n ritueeltje als ik ga slapen.
    Ik moet eerst elke hoek van de kamer checken op spinnen vooraleer ik kan gaan slapen.
    Same met het toilet. Eerst alle hoeken chekken, dan pas behoefte doen. :'D
    Eigenlijk schaam ik me er rot voor. :X

    Niks om je voor te schamen. Heb ik ook. Er zat er laatst één naast me bed ik begon te gillen en drufde toen me mama hem had weg gehaald niet meer te slapen. --'


    I do not hook up.