• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    Echt nog maar 14 :|
    Tgaat zo snel.
    Hoe sneller, hoe beter XD
    Mar als het dan eens voorbij is ga ik zo denk is het nu al voorbij. Ik wil nog is XD


    It's all for you, my butterfly.

    1414141414141414 Over niet minder dan 2 weekjes zien we ze !!! ^^ :D x


    Tanya is de beste.

    ghehe uhu nu binne 2 weke zijn ze ant optredexD


    .-

    Die domme ouders moeten weer zo nodig een vakantie boeken OP 13 juli!!!! ben al kei irritant en ambetant geweest, ik heb gesmeekt en fake gehuild, mar niets helpt. dus terwijl mn beste vriendinnen zitten te geilen op de 4 geilste boys van de wereld, zit ik in een hotel in Tsjechië opgesloten in mijn kamer, de radio hééééél luid (met cd van th) en een grote xxxxxxxxL zak chips

    Oh :S Een vriendin van mij heeft da ook voor da ze just dan op vakantie is.. Ma ze zullen nog wel is terug komen en dan zult ge ze toch wel zien! :)

    x

    *14*14*14*14* TWEE VOLLE WEKEN EN DAAAAAN (H)


    Tanya is de beste.

    OMG :O xD
    AAAAA
    Naja^^,, ik zouu egt kei blij zijn ^^
    ghehe en hyper ^^
    en ik zal elle wel tege kome zeker?
    Gaan wij Q zette op arm?


    .-

    Jhaa, sgoed voor mij ^^ En gaan we nog zo met roos lintje doen..

    En verkeerd u ballonnen nie mee te doen hé :D X
    Da zou een ramp zijn moestte we die nog vergete xD Ma ik wil eigenlijk weten zo de volgorde van de liedjes.. :P ..NOG 14 DAGEN!! :D WHAAAA XD ik word echt zot bij de gedachte.. Tis echt nie meer lang hé:P


    Tanya is de beste.

    uhu xD
    ik voel mij al hyper me de gedachte alleen dat ng maar 2 weke zijn :O ^^


    .-

    Dat is zooooo veel te kort ^^ Ik herinner me nog de dag dat ik zei 'nog 130 dagen :P ' x


    Tanya is de beste.

    Ghehe ikke de dag da ik 140 zei xD
    22 februarie xD

    En er is zoveel gebeurd in dieje tijd!


    .-

    Hihi :D Whaa! Vanaf hoelaat ga jij eigelijk al 's ochtends daar staan ? Vroeg of nie? xx


    Tanya is de beste.

    ik vertrek om 9 uur bij mij thuis, en dan ben ik rond 10 uur in werchter, off ng vroeger zelfs ^^
    en Gij?


    .-

    Ik en mijn vriendin gingen zorgen dat we er tegen half 9 waren.. Maar mij kennende ga ik weer te laat komen x'D x


    Tanya is de beste.

    zou iedereen al zo vroeg kome? , want ik will ni vanachter staan :(


    .-

    Ik denk het nie, ik denk eigenlijk dat de mensemassa rond 10 uur komt (ik kan fout zijn..:P) Dus dan zal je echt nog wel goed staan... Maar ik wil juist voor die mensenmassa proberen te komen.. Achja.. Ik zie wel zekr :) En je kan ook nog voorsteken op de weide zelf hé ^^ x


    Tanya is de beste.