• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    Oei :S Is niet zo fijn! .. Ik ga er nooit meer naartoe als er zoveel volk is [altijd dus..] x


    Tanya is de beste.

    Ghehe, twas gwn ni te doen :O
    En het goeje nieuws is , os mama probeerd mij op te beure, en nu heb ik een thsirt vn Billy gekrege ^^
    ++ Ze zijn het zwembad aan het zette voor mij, gwn omda ik liefdesverdriet heb xD


    .-

    Ooh das super lief van u mama :)
    x


    Tanya is de beste.

    ja idd^^
    Ghehe xD en zo kaka is dat morge mijn verjaardag is -_- , same met hem viere, ni da ik da erg vind, ma als dieje ng boos is, dan is heel mijnde 16de verjaardag na de knoppe!


    .-

    Ma hij zal toch niet meer boos zijn :) Hij gaat toch nie zo kwaad zijn om dan u verjaardag te verpesten..:S .. Da komt wel goed ;-) x


    Tanya is de beste.

    Ik ken hem wel niet maar... :S:P x


    Tanya is de beste.

    Ja amai , dieje was gistere zonder mij op de trein gegaan , omdak om half 6 ni aan den uitgan was, want die stuurde een bericht naar mij : om half 6 aan den ingang :O daar stond ik dan gezellig, met uu lief naar walibi en dan zitte daar me vriende :O


    .-

    :S Das wel erg.. Ma misschien is het ondertussen vergeven en vergete? :) Als je het terug wil goed maken kan je em toch altijd is bellen ofzo ? :) x


    Tanya is de beste.

    naja xD ik za is snel zijn , men belwaarde is op xD
    Maja ^^
    Ik ga zwembad in (tis ng wel ni gevuld maar kom xD, das een detaill,, tot vanavond mss ^^)
    (K) Julie Houd vn Alle THfans (H)


    .-

    Haha xD Have fun in u zwembad :) x


    Tanya is de beste.

    Ghehe Mijn zwembad is heet xD
    Pff.. Ik heb tell gekrege ^^
    Zonder dak er eigelijk was :O
    En vraagt mijn mama, Moe ze terug belle?
    Nee.. Da Moet nii

    Maar zou da e goe teke zijn , da dem gebeld hee?
    -Help Mij-


    .-

    Zwembad heet?? Hebt ge da dan vol gedaan met warm water??:P

    Ik denk eigenlijk wel dat het een goed teken is hoor :) Dat em eeft gebeld.. Misschien wou em het goed maken, ma is em een beetje onzeker ofso en zegt em daarom da ge nie moet terugbellen..:)
    Khoop voor jou dat het in orde komt :) En dat je een fijne verjaardag hebt :) x


    Tanya is de beste.

    wat is er 13 juli????
    sorry ik ben een beetje dom bezig vandaag
    maar dat komt omdat ik vakantie heb:D:D
    9 weken:D:D:D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wat is er 13 juli????
    sorry ik ben een beetje dom bezig vandaag
    maar dat komt omdat ik vakantie heb:D:D
    9 weken:D:D:D


    Op 13 juli komt TH terug naar België =D Naar Werchter Boutique.. Een festival hier in België :D

    x


    Tanya is de beste.

    Mercii voor de Dinge ^^
    THx3impje, ik hoop het ook , want ik zie hem graag^^
    (K)


    .-