• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    IDD ik laat mij ni kenne , en ik steek voor xD


    .-

    ??


    - -

    ik wil ni vanachterstaan, dan steek ik voor ^^ xD


    .-

    whaaaaaaaaaaa
    super nog ma 2weken :O
    khoop dat er wat wind zal zijn voor de ballonnen (yeah)
    maar we gingen met een paar gaan zoeken waar men helium ofzoiets vind en pakken zoveel morgelijk ballonnen mee zodat we die kunnen doorgeven (hoera)

    ALS EN EEN GROTE ALS(bij mij ik vind nooit wa ik moet hebben ) ik het heb laat ik jullie wel wat weten en als ge dan zo'n ballon zou hebben moet ge mij gewoon zoeken

    kga een zwarte en roze lint in mijn haren doen (ale zo'n doek voor in uw haren te zetten ma weet op dit moment niet wat het is xD)en op mijn arm ofz een hele mooie grot Q-A zetten van QUIZLET ATTACK

    (H) tokio hotel this al is for you !!(H)
    wees ma blij :P:P xD khoop zo dat ze da fijn gaan vinden enz


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    whaaaaaaaaaaa
    super nog ma 2weken :O
    khoop dat er wat wind zal zijn voor de ballonnen (yeah)
    maar we gingen met een paar gaan zoeken waar men helium ofzoiets vind en pakken zoveel morgelijk ballonnen mee zodat we die kunnen doorgeven (hoera)

    ALS EN EEN GROTE ALS(bij mij ik vind nooit wa ik moet hebben ) ik het heb laat ik jullie wel wat weten en als ge dan zo'n ballon zou hebben moet ge mij gewoon zoeken

    kga een zwarte en roze lint in mijn haren doen (ale zo'n doek voor in uw haren te zetten ma weet op dit moment niet wat het is xD)en op mijn arm ofz een hele mooie grot Q-A zetten van QUIZLET ATTACK

    (H) tokio hotel this al is for you !!(H)
    wees ma blij :P:P xD khoop zo dat ze da fijn gaan vinden enz



    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
    ISDAISDAISDA? Ghheeheeeee xD Julie ff hyperxD


    .-

    whaahaha kan het geloven nog 14dage en natuurlijk bij mij heb ik da gevoel weer nie da moet nooit bij mij zijn (lol) soms wel en schreeuw ik zoveel ik kan voor hun en andere dage snap ik da nie eens XD bij 7maart in luxemburg (ben geweest (yeah)duuXD) snapte ik zelfs nie da die voor mij stonden XD pas na hun eerste liedje besefte ik da echt

    tokio hotel staat voor mij !!

    whaaaaaaaaaaa


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Ghehe da kan ik gelove xD
    bij mij was da zo toen tom mij een hand gaf da was zo AAAAAA dieje heeft mij een hand AAAAAA
    xD


    .-

    MIJN APPIE GAAT OOK MEE

    *happy*


    rules don't stop me

    whaaaa ik wil die zijn hand ook voele XD
    whahahahahaha

    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    tom
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    whaaaa werchter boutique da gaat gewoon
    SUPER GEWELDIG BESTE DAG OOIT WORDEN


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Ghehe ik neem Yellow mee^^


    .-

    IK HOOP HET ^^ En ik zouu terug een hand willee^^
    (A) xD maja zoiet maakte maar 1 keer meee ='(


    .-

    nog maar 14 dagen!!!!(H)(H)

    JA IDD,, Binne 2 weke steke wij nu allemaaal op die wei ^^, tot wa duur blijve jullie?


    .-

    ik kan die liedjes niet horen, ik word al sentimenteel als ik de eerste noot hoor :')

    oooh 15 daagjes nog tot 13 juli, kzie er zooo naar uit!
    billieeeeeeeeee (H)
    oh god, kan niet geloven dat ik hem eindelijk voor de eerste keer ga zien, tis net een drooom..
    xx

    1414141414141414141414 !!

    Over twee weken deze tijd zijn ze al gedaan :O :( x


    Tanya is de beste.