• NEE, ik vind Bill geen janet ö wat bedenk je man xD
    maar ik heb wel weer iets doms gelezen in de Maks (zo'n stom boekje da je soms op sgool krijgt, staat alleen zever in...) en er is zo 1 pagina waarop altijd zo domme dwaze kranteknipselsdinge staan, meestal wordt er op die pagina gelachen met mensen en dingen uit de media nzo.

    En bijna E l k e keer staat er iets slechts in over Bill <_< op die hele pagina staan mss gvd 10 artikels, elke keer 1 over Bill! o.O

    deze keer stond er een foto van Bill in (die foto van toen hij 'het nieuwe kapsel' had)

    http://thempire.th.funpic.de/bill-bilder/13972_485.jpg
    die foto dus ^^

    en erbij stond 'De gazet van Antwerpen, maar over de G was een J geplakt, en van de Z was een N gemaakt... en dat vormt dus: Janet van Antwerpen <_<

    ook stond er een keertje in dat Bill zn kapsel heeft afgeleid van een duivelsvis! o_O omdat hij er zo een heeft gehad vroeger, en toen die dood was, had hij zogezegd een trauma opgelopen, en zn haar moet zogezegd een MIDDELVINGER voorstellen, naar zn vader gericht omdat die vis zogezegd dood is door zn pa o_O waar haalt dat kakboekje (dat tog niemand leest, alleen als je studie hebt fzo en egt nix beters te doen hebt dan dat ding te lezen, dat was dus bij mij vndaag het geval..) tog die onzin vandaan??

    http://www.nz2k1.khoe.net/010210/foto/full/027Duivelsvis.jpg
    lijkt Bill DAAR nu op?? o_O

    lage humor..

    bill word wel steeds vaker vergeleken met michel jackson


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    maks = dommer dan het domste dat er bestaat -.-'
    KutTeringVerdomdeVuile...maks


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja dat had ik gelezen van die vis. :'D
    Echt heel erg grappig aangezien hij nooit ook maar iets van een vis heeft gehad.
    Altijd vrij lage humor daar ja, gewoon negeren zou ik zeggen of er keihard om lachen?

    bill word wel steeds vaker vergeleken met michel jackson

    Ja, dat vind ik ook dom.
    Want alleen omdat hij zwart stijl haar heeft en een vage stijl zou hij op MJ moeten lijken? Terwijl het grootste verschil is dat Billa gewoon mooi is en MJ oerlelijk?
    Gerard Way van MY Chemical Romanze lijkt er veel meer op in die clip van 'I'm not Okay.' vind ik o.o ( Ik wijs dan vooral op de neus :'D ) [/mening]

    Kheb et ook gezien, gwn negeren is de boodschap!

    Bill is Heet ma geen janet..

    (H)

    laat ze doen,, en geef er geen aandacht aan,, dat boekej is het niet waard:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is écht wel laag van hen -.-

    och zo bullscheisse (puh)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik haat het.

    Bill en die vis...
    Kan je mij evengoed met een vlieg vergelijken fsoo..
    Zó belachelijk, mja.. wij wete wel beter


    And the wheels just keep on spinnin'

    "De Maks" S*ckt gewoon...'t is stom boekje,die denkt da ze zich alles kunnen veroorloven x]
    En in't begin van 't jaar gaven ze zelf nog tickets weg voor hun concert...komaan...als ze er nu nog weggeven zal geen 1 TH-fan er nog op ingaan...
    ( <_< of 't zijn zo van die stom seuten....)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Th heeft een slechte naam bij mensen. O.o
    Ik ben zelf ook niet echt de grootste fan. ;x
    Om eerlijk te zijn hou ik niet echt van hun muziek.. ;x
    Maar toch heb ik wel respect voor ze. ;o
    En ik vind het echt dom dat sommige mensen echt niks beters te doen hebben dan met zen alle 1 bandje te veroordelen..
    Er zijn heus wel goede punten aan Th.

    Ik vind het ook dom dat sommige mensen bijv. Dood aan Emo/Gothic/Punkers/Skaters Hyves aan maken.. -.-
    Die mensen hebben ze helemaal niks gedaan.
    Net zoals Th, Die heeft ook niemand wat aan gedaan..


    Ik vind persoonlijk dat het echt dom is om te doen.
    En dat Emo's sexy zijn. ;x


    XD.

    Eeeeeen.

    Waarom zeggen ze nooit wat op mensen die erger zijn dan Bill..?
    Noouja, Erger..
    Ik geef als voorbeeld; Marylin Manson. Of hoe je het ook schrijft.
    Ik vind hem persoonlijk wel heel hip eruitzien enzo,
    Maar hij ziet er erger uit dan Bill.
    En daar zie je bijna nooit wat over. O.o
    Echt dom..

    Waar maken jullie je druk om?
    Bill wordt zovaak vergeleken met allerlei dieren/dingen/debielen.
    Zo stond er ook een keer in de Veronica TV-gids dat Bill nog het meest weg had van een stekelvarken. Laatst stond er ook weer iets over hem in i.v.m. zijn nieuwe kapsel: hij ziet er 'gelikt' uit, maar 'woest mannelijk' wilden ze hem nog steeds niet noemen.
    BIG DEAL!
    Laat ze lekker commentaar leveren. TH is gewoon makkelijk om op af te geven, omdat er zoveel tienermeisjes fan zijn en ze een hele eigen stijl hebben. Heel simpele humor, maar who cares?
    Die van dat stekelvarken vond ik btw nog wel grappig xD die vis is wel redelijk vergezocht..


    I clicked my heels and wished for you.

    ik weet wat humor is -.- en dat ik LAAAAGEEE humor -.- het slaat gwn nergens op xD


    don't Worry...Be gay.