• NEE, ik vind Bill geen janet ö wat bedenk je man xD
    maar ik heb wel weer iets doms gelezen in de Maks (zo'n stom boekje da je soms op sgool krijgt, staat alleen zever in...) en er is zo 1 pagina waarop altijd zo domme dwaze kranteknipselsdinge staan, meestal wordt er op die pagina gelachen met mensen en dingen uit de media nzo.

    En bijna E l k e keer staat er iets slechts in over Bill <_< op die hele pagina staan mss gvd 10 artikels, elke keer 1 over Bill! o.O

    deze keer stond er een foto van Bill in (die foto van toen hij 'het nieuwe kapsel' had)

    http://thempire.th.funpic.de/bill-bilder/13972_485.jpg
    die foto dus ^^

    en erbij stond 'De gazet van Antwerpen, maar over de G was een J geplakt, en van de Z was een N gemaakt... en dat vormt dus: Janet van Antwerpen <_<

    ook stond er een keertje in dat Bill zn kapsel heeft afgeleid van een duivelsvis! o_O omdat hij er zo een heeft gehad vroeger, en toen die dood was, had hij zogezegd een trauma opgelopen, en zn haar moet zogezegd een MIDDELVINGER voorstellen, naar zn vader gericht omdat die vis zogezegd dood is door zn pa o_O waar haalt dat kakboekje (dat tog niemand leest, alleen als je studie hebt fzo en egt nix beters te doen hebt dan dat ding te lezen, dat was dus bij mij vndaag het geval..) tog die onzin vandaan??

    http://www.nz2k1.khoe.net/010210/foto/full/027Duivelsvis.jpg
    lijkt Bill DAAR nu op?? o_O

    lage humor..

    Zal vast wel een Belgisch boekje zijn,want ik ken het niet.Maar die mensen hebben gewoon geen leven en proberen problemen te zoeken.Laat ze gewoon hun ding doen en niet vooral NIET op reageren,dan blijven ze doorgaan...


    Lalalalalalalala.

    Eeeeeen.

    Waarom zeggen ze nooit wat op mensen die erger zijn dan Bill..?
    Noouja, Erger..
    Ik geef als voorbeeld; Marylin Manson. Of hoe je het ook schrijft.
    Ik vind hem persoonlijk wel heel hip eruitzien enzo,
    Maar hij ziet er erger uit dan Bill.
    En daar zie je bijna nooit wat over. O.o
    Echt dom..

    vind ik ook...Ik ben Fan van Marlyn Manson,,Maar vind hem er wel erger uitzien als Bill...
    (baby)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ja, dat is echt super erg!!(6)


    Let me be me...

    (...)
    Ja, dat vind ik ook dom.
    Want alleen omdat hij zwart stijl haar heeft en een vage stijl zou hij op MJ moeten lijken? Terwijl het grootste verschil is dat Billa gewoon mooi is en MJ oerlelijk?
    Gerard Way van MY Chemical Romanze lijkt er veel meer op in die clip van 'I'm not Okay.' vind ik o.o ( Ik wijs dan vooral op de neus :'D ) [/mening]
    MJ wás knap, voordat hij in het bleek werd gelegt en al die correcties aan zijn lichaam had gedaan... E

    (...)MJ wás knap, voordat hij in het bleek werd gelegt en al die correcties aan zijn lichaam had gedaan... E
    n nu is hij indd oerlelijk.

    Dat moest er nog bij XD

    ja,, heb dat dus ook gelezen dat shizzleboekse,, gewoon omdat het hier op het toilet lag xD
    echt waar iets nuttigs schrijven kunnen ze moeilijk..xD


    Come to the dark side...We have cookies..

    HAHA.
    wat is een janet? o_O


    AAP

    Wedden dat die redacteur zo'n macho is die jaloers is op Bill omdat ie nu aandagt krijgt van de meisjes?

    Jaloerse bok dat ie is ><

    X


    Let's do this poo

    Hmmm, ik vind Bill wel verwijfd hoor.



    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze weten niet wat schrijven , of mss weten ze niet met wie ze moeten lachen vandaar ze iemand kiezen dat de fans zullen aantrekken om te lezen,
    dikke shit allemaal ..tss .tegenwoordig toch die boekskes.

    WHAHAHAHA ='D
    Die vis is zooooo grappig .
    Hoe langer je er naar kijkt, hoe grappiger ie wordt x'D [/ boodschap van algemeen nut]


    /

    Ik vind die vis sprekend op Bill lijken, hoor. =]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind die vis sprekend op Bill lijken, hoor. =]


    WHAHAHA [/slappe lach]
    Ik vond eigenlijk ook wel dat-ie er wel wat van weg had.
    Ik blijf gewoon lachen met die vis ='D


    /

    oO
    Gelukkig weten wij beter!^^


    If music be the food of love, play on!

    (...)

    WHAHAHA [/slappe lach]
    Ik vond eigenlijk ook wel dat-ie er wel wat van weg had.
    Ik blijf gewoon lachen met die vis ='D


    Die vis is gewoon de tweelingbroer van Bill. Dat is Tom niet, joch. Die heeft Simone gewoon geadopteerd omdat ze geen vis op wou voeden! :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'