• Ja hey, k verveel me dus weer en ben 7 op 10 hyper dus da valt nog mee, als 't erger was zou ik niet kunnen typen haha. Maar dus, 98,9% van jullie vind Tokio Hotel vast leuk. Maar welke band of zanger/es vinden jullie nu noch leuk?? En wie vinden jullie helemaal niet leuk??
    Ik zal al beginnen hehe. K vind Simple Plan, Utada Hikaru (das een japanse), Justin Timberlake en Nelly Furtado op het moment het leukste. Maar k heb echt een hekel aan K3 (... vroeger vond ik die de max:$:$(nerd)) en Britney Spears trekt ook op geen botten. Alé, tis dat allemaal met d PC gemaakt is dat het nog een beetje klinkt lol.

    ik hoor dus duidelijk tot die 1.2 %
    om het zacht uit te drukken houd ik helemaal niet van tokio hotel, maar ik ben altijd al fan geweest van johnny depp,das gewoon de grootste weirdo die er is, en I like weirdo's ;) en als het om zingen en muziek gaat vind ik evanesence (goed getypt?) ook heel goed, al vind ik mika ook een tof gastje.

    Yay =]

    ik vind HIM<3 & enter shikari, simple plan &
    good charlotte echt helemaal geweldig x]

    &die kutterotpopmuziek vind k dus niks x]

    & ik verveel me ook xD
    (A)

    AIR TRAFFIC!<3
    Ze zyn zoooo goed!

    Maar TH gaat voor.
    Sorry dudees.


    & Rarara wie ik haat... Paris Hilton -.-'


    Ja Paris Hilton is ook een cutwijf (sorry voor men taal... naaah eigelijk niet hehe) Dankje voor jullie berichtjes :)(Y)(doeg)

    denk wel een beetje aan je taal ja
    dank je
    ehm wie vind ik goed?
    een hoop van wat jullie opnoemen wel snap alleen die adoratie voor th niet
    ken wel wat van ze maar vond het niet zo goed
    wat wel goed is is bijvoorbeeld
    ramones, anouk, dropkickmurpheys, de hardheid, flogging molly, the streets enz

    ik denk dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft. K snap soms ook niet wat ik in Tokio Hotel zie naast hun muziek. Nja, k heb ook zo een periode met orlando bloom gehad hehe.

    I don't like Tokio Hotel [alleen het 1ste album] ik vond het wel hip hoor XD en Good Charlotte heb ik nooit leuk gevonden. XD
    I like MY CHEMICAL ROMANCE,simple plan,the used,fall out boy,green day...enz. ^__^

    avril lavigne is ook goed ma tokio hotel staat toch op de eerste plaats

    hou wel van th maar k hou ook van evanescence !!
    escape the fate en lacuna coil!!! lkkr rockuhh^^!!
    within temptation trouwens ook en rise against
    tsjah k ben gwn een band freak xD

    ik houd van tokio hotel..
    i love them..
    maar ik vind de nederlandstalige liedjes eht bagger.. gaveredamme.. piratenmuziek dan nog het ergst.. jeroen van der boom en marco bosato vind ik dan nog wel mooi... maar piratenmuziek is echt bagger.
    Xjes

    Ik vind tokio hotel goed maar niet omte zeggen waaw alleen tom he is the best na linkin park dan he (lol)(K)(H)(flower)(A)

    Ik ben hier dus een van de weinige die niet van TH houd.. Ik hou eigenlijk van heel veel muziek, als het maar rock is dan vind ik het goed; zoals Nirvana, The Donnas, My chemical romance, In Flames, RHCP, enz. enz.

    Ik heb zo'n haat aan Paris Hilton. Dat domme wijf denk dat ze mooi is en kan zingen maar dat kan ze helemaal niet en mooi is ze ook niet! En Britney Spears is ook zo'n dom iemand:L

    (I love TH,LP,FOB en Avril Lavigne)

    Ik <3 van tokio hotel,
    & de backstreetboys, britney spears, christina aguilera zijn gwn slecht!!!

    tjahh...Tokio Hotel voorrR alles! (A)(H)
    maar ik vind groepen als Air Traffic, Billy Talent, Goose nzo ook heel goed..zowat alternative, maar niet zoals de artic monkeys, begrijp me nii verkeerd die hebben ook supr goede muziek, ma ik vind da de artiesten zelf ook op wa moeten trekken e, en de zanger van the artic monkeys heeft egt een slegt karakter(N)(vind ik tog..)
    Ik haat Jared Leto:@ mooie ventjen ze, da wel..
    maar hij heeft te veel eigendunk, en ij eeft ooit Elijah Wood aangevallen!! en die was (voor ik Tokio Hotel kende) mn grootste obsessie! en natuurlk Paris Hilton, nicole Richie, amy winehouse, britney Spears, Belle Perez...alle stomme tuttebellen gwoon!