• Ja hey, k verveel me dus weer en ben 7 op 10 hyper dus da valt nog mee, als 't erger was zou ik niet kunnen typen haha. Maar dus, 98,9% van jullie vind Tokio Hotel vast leuk. Maar welke band of zanger/es vinden jullie nu noch leuk?? En wie vinden jullie helemaal niet leuk??
    Ik zal al beginnen hehe. K vind Simple Plan, Utada Hikaru (das een japanse), Justin Timberlake en Nelly Furtado op het moment het leukste. Maar k heb echt een hekel aan K3 (... vroeger vond ik die de max:$:$(nerd)) en Britney Spears trekt ook op geen botten. Alé, tis dat allemaal met d PC gemaakt is dat het nog een beetje klinkt lol.

    ik hou van linkin park, my chemical romance, simple plan, muse, greenday, nickelback, sum 41enzo. en (sorry) tokio hotel. maar ben niet obsessed ofso:P

    en heb een gruwelijke hekel, aan paris hilton, pussycatdolls, en mensen die zeggen dat ze met bill of tom ofso gaan trouwen. zijn hele leuke jongens, maar wel beetje realistisch blijven:X

    Sum 41 is ook super, k heb zo weer wat ideetjes gekregen voor muziek te downloaden. 30 seconds to mars is ook supah. Da van da trouwe vind ik ook ietjs TE... maar alé als ze het me vrage slaag ik het toch niet af hoor :P haha

    Lang leve DROPKICK MURPHY's !! Good old punk^^ Ntrlk ook de heideroosjes, 3 days grace etc.
    en TH natuurlijk^^ Al bn ik niet zo'n bakvisje als de meeste onder jullie [a]
    PS: aan onze geliefde *Kuch; nene grapje* moderator, bakvisje is toch nog toegelaten e?

    eerst TH natuurlijk
    rihanna, milow, orlando!!

    ik heb HEEL VEEL mensen die ik ebt super goed vind, ( de nr.1 kan je wel raden zeker?), dus ga ik alleen zegge wie er SERIEUS HARD SUCKT!!! o.a.:
    Eddy Wally, K3, Laura Lynn, Frans Bauer, ...enz.XD

    Ik houd dus totaal niet van TokioHotel en ik word een beetje gestoort van al die quizen over hun enzo maar goed dat de tokio hotel filter er is(lol),, maar ik hou van ;JustinTimberlake
    ;Enrique Iglesias
    ;Marco Borsato
    ;Good Charlotte
    ;Maroon5
    ;Nick&Simon

    en nog wel veel meer(dance)

    xx

    TH natuurlijk XD en nu mijn lijstje:
    - LaFee
    - Avril Lavigne
    - Linkin Park
    - Nickelback
    - Nevada Tan
    - Monrose (duitsland rules! aleen de killerpilze vind ik niet geweldig XD)
    - Evanescence
    - Within Temptation
    - Metallica
    - 30 Seconds To Mars (!)
    - Red Hot Chili Peppers
    - Rihanna
    - Timbaland (soms)
    - enne... zowat iedereen behalve:

    - James Blunt zeikwijf XP
    - nederlandstalige muziek met uitzondering van nederhop

    van mensen die ik niet kan uitstaan heb ik ook een ljstje en daar staan vooral mensen al Paris Hilton en Lindsay Lohan enzo...
    die zijn echt stom joh


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (H)(H)(H)(H)(H)TH(H)(H)(H)(H)(H)

    en voor de rest:
    *Avril Lavigne
    *Panic! At The Disco
    *Maroon 5
    *The Kooks
    *Justin Timberlake
    *Christina Aguilera
    *Katie Melua
    *Moulin Rouge-muziek :d
    *Keane
    *Mika
    *James Blunt
    *Shakira
    *Kubb
    *Alicia Keys
    *Anouk
    *Gwen Stefani
    *Beyoncé
    *PCD
    *Sean Paul (héél klein beetje :d)
    *...

    Ja, veel hé :d xxx(K)

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Tokio Hotel :D,Nightwish:D, avril lavigne, greenday, Fall out boy, 50cent, Chrinstina Aguilera, Kelly Clarkson, Rihanna, Whitin Temptation
    da ist denk ik XD


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik vind goed: Tokio Hotel, Draco and the Malfoys^^, Earth and Fire, Santana, Brian adams, Celine Dion enz.. (owja, en ik ben nu aan sinterklaasmuziek verslaafd^^)

    in vind niet zo goed: euh, geen idee, daar luister ik niet naar


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind TH, Justin Timberlake The Opposites Opgezwolle en nog wel een hele boel goed.

    Welk personen ik echt een hekel aan heb..
    Paris hilton en Britney Spears. Die laten hun k*t gwn zien als ze uit de auto stappen :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    jha ik vind th ubber geil ofcours maar ik haat mika hijis zoo gay en die stem volgensmij is hij om gebouwd.:P

    jha ik vind th ubber geil ofcours maar ik haat mika hijis zoo gay en die stem volgensmij is hij om gebouwd.:P

    Nee volgens mij heeft hij ooit een hele harde trap in zijn ballen gekregen waardoor zijn stem is vervormd xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik hou van;
    Tokio Hotel, Arctic Monkeys, Paramore, MGMT, The Ting Tings, The Last Shadow Puppets, ... (en méér)

    Ik hou niet van;
    Zac Efron, Rihanna, Enrique Iglesias, Dean, en die andere zeikerds... ><

    adoratie aan: mcr , flyleaf, linkin park , nightwish ,paramore , enz enz enz

    haat aan : dean , perez hilton (die gast is zo fout!), paris hilton (SNOB dat ze is !) , rihanna (wat voor musiek maakt dat mens nou!) en zac efron (die gast is homo ! )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]