• Ja hey, k verveel me dus weer en ben 7 op 10 hyper dus da valt nog mee, als 't erger was zou ik niet kunnen typen haha. Maar dus, 98,9% van jullie vind Tokio Hotel vast leuk. Maar welke band of zanger/es vinden jullie nu noch leuk?? En wie vinden jullie helemaal niet leuk??
    Ik zal al beginnen hehe. K vind Simple Plan, Utada Hikaru (das een japanse), Justin Timberlake en Nelly Furtado op het moment het leukste. Maar k heb echt een hekel aan K3 (... vroeger vond ik die de max:$:$(nerd)) en Britney Spears trekt ook op geen botten. Alé, tis dat allemaal met d PC gemaakt is dat het nog een beetje klinkt lol.

    Ooooooooooh heeft die elijah wood aangevallen :O:O:O:O das zo een schatje. k vind jared leto nogtans ook wel lekker :P maar ben te lui om in hun verleden te duiken en op te sporen hoe ze werkelijk zijn. alleen bij TH heb ikdaar gedult voor (L) :P

    I love th but ik hou ook van Rihanna JT Nelly Furtado en Beyonce.:P:D(A)_O_(A)

    Ik haaaaaaaaaaaaaat Paris Hilton && Britney Spears


    Sweet dreams will come true.

    Hehe, iedereen heeft hier een hekel aan Paris en Britney. Hebben jullie trouwens dat optreden van Brit op MTV in Las Vegas gezien?? Whahahaha, je zag gewoon dat ze playbackte. Op het nieuws zeiden ze zo van: 'Haar lippen bewogen tragen dan de woorden die er gezongen werden, ze danste niet op de maat en ze had een ''wazige blik'' in haar ogen' Die was echt SOOOO gedrogeert. Echt hou kunt ge nu in g*dsnaam zo oerstom zijn???

    Ik hou van Tokio Hotel en vind avril lavinge ook wel goed Green day gaat ook nogwel Als ik heel melig ben en me nichtje is er draaien we soms nog wel is Gebroeders Ko

    hallo wie vinden tom en bill leuk nou dan zijn jullie neurts echt do wand e zijn zo lelijk als de nacht

    tokiohotel is saai

    TOKIO HOTEL gaat boven alles(a) maar ben ook suprr fann vnn Johnny Depp! was ik zo zot vn voor ik Tokio Hotel kende!! <3

    En tegen;; Lindsay Lohan,,Amy Winehouse en Lily Allen! die sucken echt wel!!


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Gerard Joling :| omg hij is zooo erg....
    wat ik wel leuk vind? actiefilms :) Kiera Knightley vind ik bijvoorbeeld heel gaaf

    Waar ik van hou (A) : Tokio hotel, My chemical romance, 30 Seconds to mars, Fall out boy, Avril Lavigne, Good charlotte :D
    Waar ik niet van: Paris Hilton, Frans Bauer [Zijn muziek suckt, maar aardig is ie wel :)] Marco Borsato, Nelly Furtado, Enrique Iglesias, Alle Nederlandstalige muziek!, Zac Efron! :|

    Whaha best lange lijstjes allemaal maarja :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik hou supper veel van TH en TH idd voor alles!! Avril Lavinge, Bisou en Nevada tan en natuurlijk ook 100% Linkin Park!!!! ik haat maar dan ook egt haat aan Paris Hilton... sommige denken dat ze goe dois omdat ze acteert, zingt en schrijft maar ik vind haar gwn nep!!

    Ik hou van -> Linkin Park, Evanescence, Fall Out Boy, 30 Seconds to Mars, Billy Talent, Arctic Monkeys,Jared Leto, Tom xD Johny Depp, Wouter XDXD!!

    Ik HAAT -> Paris Hilton, Britney Spears, Beyonce, Gwen Stefani, Bush, Shlager-muziek, Justin Timberlake, Die mensen met al die halfblote leeghoofdjes in hun clips...

    I Love Georg!!!:)

    ik denk dat iedereen zo zijn eigen smaak heeft. K snap soms ook niet wat ik in Tokio Hotel zie naast hun muziek. Nja, k heb ook zo een periode met orlando bloom gehad hehe.


    ik had voor mijn TH obsesie [ xD ] ook zo'n obsesdheid voor orli bloom!!! majah..

    srry maar ik ben dus geobsesd door th en daarnaast kan ik wel veel liedjes noemen die ik leuk vind [ en niej van TH zijn bedoel ik dus ;) ] maar ik kan nj echt een bepaalde band/zanger/zangeres noemen. zo heel verhaal :P maar I HATE K3!!! echt als ik hun hoor krijg ik kippenvel [ van de slechtheid dus ] en word ik groen van de misselijkheid [ na okeej overdreven maar ik haat ze wel :P ] en ik vind paris hilton ook echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO stom!!


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    en idd TH IS ALLES(H)(H)(H)(H)(H)(H)(flower)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer