• Ik vraag me af; zet jij snel je gevoelens op quizlet? Dus als je ergens mee zit dat je meteen hier op quizlet om hulp gaat vragen? (x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uwhh.. ik wel :$

    en anders sou je toch is mijn sa's moeten lesen n_n

    maar ik set ook vaak problemen op het topic enz omdat ik weet dat ik hier niet uitgelachen word en ik de mensen hier best wel vertrouw


    We can only learn to love by loving.

    ik niet heb het nig nooit gedaan alleen in m'n gedichten die staan dan wel op quizlet maar verder niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Niet echt snel, vind ik persoonlijk. (:
    Ik zou het eerder op msn vertellen of via sms. ^^
    x

    Nee, ik heb een vertrouwensprobleem, dus meestal vertel ik het alleen tegen mensen die ik echt vertrouw en dat zijn er zo'n 4 =='
    Hoewel de mensen die mijn verhalen lezen, meer over mij, mijn gevoelens en gedachten weten dan mijn ouders doen.


    Bored.

    Uwhh.. ik wel :$

    en anders sou je toch is mijn sa's moeten lesen n_n

    maar ik set ook vaak problemen op het topic enz omdat ik weet dat ik hier niet uitgelachen word en ik de mensen hier best wel vertrouw


    ja, ik ken het wel. Mensen hier zijn toch allemaal mensen die je niet kent. (: en die beoordelen je meestal niet. ^__^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    ja, ik ken het wel. Mensen hier zijn toch allemaal mensen die je niet kent. (: en die beoordelen je meestal niet. ^__^

    Idd n_n


    We can only learn to love by loving.

    Nope..echt dat zou ik nooit doen. Ik vertel het meestal maar aan 1 iemand. Ik heb ongeveer het zelfde 'probleem' als DarkPassion..
    ik heb enkele sa's op m'n pc staan maar ik zet ze ook niet op Quizlet.


    we're just misguided ghosts

    Ik schrijf mijn gevoelens op. En daar komen soms mooie verhalen uit.


    Music is the new sex

    nee,niet echt ofzo..


    your eyes are like stars in the night.

    Neen, niet echt.
    Ik vertel ze wel aan mensen die ik echt vertrouw, en dat zijn er hier op Q 2 :')


    Listen to what we're not saying..

    Ik soms. Als ik echt ergens mee zit. Omdat ik de Quizletters wel vertrouw. Er is vast wel iemand die hetzelfde probleem als mij heeft meegemaakt dan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    nee. wat ik voel is van mij en daar heeft niemand anders wt mee te maken.


    BAM!

    Ik vertrouw mensen vrij snel, maar ik zal nooit mijn hele ziel en zaligheid blootleggen op een internetforumpje (niks persoonlijks peeps =])

    xxx


    Life is an art, not a science.

    ik laat mijn gevoelens altijd voor mijzelf, ik voel me er erg ongemakkelijk bij als het moet.

    Nee. Ik vertel het aan een aantal vriendinnen, en als die niet in de buurt zijn schrijf ik het op en vertel ik het ze een andere keer.


    Sweet dreams will come true.