• tja we verloren van Rusland it's over now maar de wedstrijd was wel grappig wand
    1.al mn vriendinnen vielen op zoon Rus die hete Slavin ofzo XD
    2.we scholden van Pepsie uit voor verkr8er XD
    3.toen ze affalay gingen wisselen las mn vriendin de tekst op zn T-shirt niet goed en d8 ze dat er alfagay stond XD
    hoe vonden jullie de wedstrijd???


    take me away

    1. Ashravin bedoel je? Naaah, Povlyuchenko was veel schattiger, met zijn kuiltjes. =DDD

    3. Alfagay???? _o- WHAHAHA die vind ik goooed!! xDxD

    En ik vond het een kutwedstrijd, van NL uit gezien dan. Hoe ze speelden dan hea. :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    1. Ashravin bedoel je? Naaah, Povlyuchenko was veel schattiger, met zijn kuiltjes. =DDD

    3. Alfagay???? _o- WHAHAHA die vind ik goooed!! xDxD

    En ik vond het een kutwedstrijd, van NL uit gezien dan. Hoe ze speelden dan hea. :P
    tja ik vond dat Ashravin joch ook niet supr hoor maar mn vriendinnen wel en NL speelde inderdaad niet über maar Rusland was gwoon te goed!!


    take me away

    ik snapo dus echt ni wa jullie allemaal in voetbal zien è xD whaha


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Voetbal is hypp, houd je mond! :P

    -zoekt naar plaatjes-
    -zal waarschijnlijk dubbelposten, maar boeit dr geen hol :P-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    omg voetbalxD

    vroeger vond ik dat altijd zo geweldig maar nu omg..

    oeh k vin die Andrei Ashravin cker wel sexciii en whaha Alfagay xD lawl...njhaa t is de enige wedstrijd diek vn ze gekeken heb ensoo xD maah egt leuk nah nie bpaald:P NL suckte zwáár


    Why don't you break my heart

    Kijk, dit;
    http://zenit.in/wp-content/uploads/2007/11/play_90.jpg
    Is toch ZEKER niet leuker dan DIT:
    http://www.galeriashqiptare.net/albums/userpics/10067/Roman_Pavlyuchenko.jpg

    Ze heetten btw Arshavin en Pavlyuchenko, ik maakt een foutje(S) =x


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Voetbal is hypp, houd je mond! :P

    -zoekt naar plaatjes-
    -zal waarschijnlijk dubbelposten, maar boeit dr geen hol :P-
    ik hou men mong niet!=P ik vin gwn voetbal stom:P meer niet:P whha sorry vo da laatste:P nouja en tgaat over nederland è? wel als ik dna toch moet kiezen ben ik vo duitsland:P en nee ni vo NL want ik woon in belgië;p
    xxseebkexxx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Kijk, dit;
    http://zenit.in/wp-content/uploads/2007/11/play_90.jpg
    Is toch ZEKER niet leuker dan DIT:
    http://www.galeriashqiptare.net/albums/userpics/10067/Roman_Pavlyuchenko.jpg

    Ze heetten btw Arshavin en Pavlyuchenko, ik maakt een foutje(S) =x


    hmm die Pavlyuchenko is ook hot joah xD
    hij is me tijdens de wedstrijd nii opgevallen :O


    Why don't you break my heart

    NEEEJ???
    Dan heb je niet gekeken. Hij SCOORDE HET EERSTE DOELPUNT!!! xD

    En wered zo the man of the match, blablabla, yada yada yada, who cares, hij is schattig. ^^
    Whoe! Hoe oud is hij? -zoekt-
    -heeft er nieuw lustobject bij ^^-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    rusland verdiende deze wedstijd, maar over alle wedstrijden gezien was nederland natuurlijk beter.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja, I know, maar ik zei al halverwege de eerste helft ofzeu, als we winnen, is het niet verdiend. Als vind ik het echt HEEEUL sneu voor Van der Sar...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Voetbal is hypp, houd je mond! :P

    -zoekt naar plaatjes-
    -zal waarschijnlijk dubbelposten, maar boeit dr geen hol :P-
    ik hou men mong niet!=P ik vin gwn voetbal stom:P meer niet:P whha sorry vo da laatste:P nouja en tgaat over nederland è? wel als ik dna toch moet kiezen ben ik vo duitsland:P en nee ni vo NL want ik woon in belgië;p
    xxseebkexxx


    Dat zagen we aan je taalgebruik. :P (A)
    Maar, jou keus, ik ben nu voor Rusland, omdat de andere twee ploegen veeul te ego zijn. ^^

    RUSLAND RUSLAND RUSLAND RUSLAND!!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    NEEEJ???
    Dan heb je niet gekeken. Hij SCOORDE HET EERSTE DOELPUNT!!! xD

    En wered zo the man of the match, blablabla, yada yada yada, who cares, hij is schattig. ^^
    Whoe! Hoe oud is hij? -zoekt-
    -heeft er nieuw lustobject bij ^^-


    neej ik weet ik heb niet goed gekeken,,was ondertussen bezig met boek lezen xD
    joaah hij is wel cute,, maah k vind Andrei cker net zo knap miss wel knapper
    und und idd als NL dit had gewonnen dan was ut cker nii terecht :O maah Van der Sar deed tenminste nog IETS..kan je vn de rest vn ut team nii zeggen


    Why don't you break my heart

    Van Nistelrooy deed op een gegeven moment redelijk mee, maar wat ik dus niet snap, is waarom die f*cking Matthijsen er elke wedstrijd nog instond. Die gast maakte alleen maar fouten! Op de laatste wedstrijd na dan, daar deed ie 1 ding goed.

    Maar meningen zijn meningen, Arshavin kijkt naar mijn mening te chaggo. :Y) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!