• tja we verloren van Rusland it's over now maar de wedstrijd was wel grappig wand
    1.al mn vriendinnen vielen op zoon Rus die hete Slavin ofzo XD
    2.we scholden van Pepsie uit voor verkr8er XD
    3.toen ze affalay gingen wisselen las mn vriendin de tekst op zn T-shirt niet goed en d8 ze dat er alfagay stond XD
    hoe vonden jullie de wedstrijd???


    take me away

    haha xD joaah oh k moest lachen om die Russen hoor,, het leek echt alsof sommige van die ticcen hadden zoo grappigg xD ja dat is dan weer iets waar ik wél op let xD achjhaaaa k vond t vooral opvallend dat nii namen af en toe zo rottig uitspreken zijn xD(A)


    Why don't you break my heart

    xD Maar het is wel opvallend; die Russen zijn OF best wel heeul leuk, OF onTIEGelijk lelijk. x)
    Btw, ik hoef jou niet te vragen waar je vandaan komt, wel? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    haha klopt xD euhmm kwee nii kwee nii wa ge denkt ea xD wil je ut vragen dan vraag juh ut en anders nii xD naah k sal je de vraag besparen..ben gwn een NL'er xD


    Why don't you break my heart

    tja we verloren van Rusland it's over now maar de wedstrijd was wel grappig wand
    1.al mn vriendinnen vielen op zoon Rus die hete Slavin ofzo XD
    2.we scholden van Pepsie uit voor verkr8er XD
    3.toen ze affalay gingen wisselen las mn vriendin de tekst op zn T-shirt niet goed en d8 ze dat er alfagay stond XD
    hoe vonden jullie de wedstrijd???


    1. ik viel er ook voor:P

    2. ik voor pedofiel (heel het elftal xD)

    3. ik d8 dat het een kruising tussen een appelflap en vla was:P

    Sorry dat was gewoon ff meligheid:P

    Maarja ze liggen eruit xD nu ben ik voor duitsland:P


    bla bla bla

    Voetbal is hypp, houd je mond! :P

    -zoekt naar plaatjes-
    -zal waarschijnlijk dubbelposten, maar boeit dr geen hol :P-
    ik hou men mong niet!=P ik vin gwn voetbal stom:P meer niet:P whha sorry vo da laatste:P nouja en tgaat over nederland è? wel als ik dna toch moet kiezen ben ik vo duitsland:P en nee ni vo NL want ik woon in belgië;p
    xxseebkexxx


    Dat zagen we aan je taalgebruik. :P (A)
    Maar, jou keus, ik ben nu voor Rusland, omdat de andere twee ploegen veeul te ego zijn. ^^

    RUSLAND RUSLAND RUSLAND RUSLAND!!!
    owkéé zie da je niet van je stoel valt van je enthousiasme è ;) en é hebben jullie je eigen taalgebruik al is gehoord? da van jullie is juist met zo'n raar accent niet da van ons! en ela wij zijn het land van de frieten veel beter dan het land van de kaas of de klompe:P whahaahahah;p ik lust trouwes geen kaas xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ook alleen maar jonge heur. :Y)
    Maar wij zijn wel het land van de FRIKANDELLEN EN KROKETTEN!!! (En zeg nou niet dat het friKAdellen is, anders ga ik je slaan -.- :P)

    Enne, @DutchAngel: je bent al NL'er, wil je dan ook in ABN pratn? (A) :P

    Ik bleef zitten btw. ^^
    Maar nu gaat t niet meer over voetbal. :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ogosh ABN praten. Dat wordt zeer moeilijk voor mij(A)


    Why don't you break my heart

    Ogosh ABN praten. Dat wordt zeer moeilijk voor mij(A) Dacht je dan dat ik een Belg was?


    Why don't you break my heart

    Nee heur, dan zou je andere grammatica enzeu gebruiken. ;)
    Japs, na - O.O - FOOCCCKK!! IK ZIT HIER NU AL MEER DAN EEN JAAR OP!!! AL 4 DAGEN GELEDEN!! EN IK BEN HET VERGETEN!!! -slaat zichzelf-
    Maar goed, wat ik dus wou zeggen: Na een jaar (EN 4 DAGEN) op Quizzel kan ik het verschil tussen een belg en een Nederlander wel zien. :P

    MAAAR dit gaat niet meer over voetbal :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    haha okeej

    back to voetbal

    wie vinden jullie dan die moeten winnen? ik vind Rusland of Duitsland fzeu,,,is die wedstrijd tegen Turkije al gespeeld/afgelopen?


    Why don't you break my heart

    Ja, die kutzakken wonnen met weer eens een gigantische portie geluk. -.-
    Eikels...
    Maar goed, ik vind Rusland, Duitsland... Ik weet het niet, ik gun het Rusland meer, omdat hun nog niet echt een goed aanzien hebben, ze zijn de jongste ploeg, werden altijd als zwak gezien, en ik houd van dat cliche geluk dingetje, weetjewel? Kun je zeggen van HA! Wij zwak? Tsss. -hand onder keel, naar voren, weetjewel?-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    huh wie won nnu?? joaah k gun het Rusland oowk meer want hun blijven ook gewoon tot het laatste moment echt spelen enzoo....en dat hand onder keel naar voren ding snap ik niet helemaal wat ik me daar bij moet voorstellen xD


    Why don't you break my heart

    Pavlyuchenko is het Sexiest XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat laatste doelpunt van Rusland was echt wel mooi. Ook al was Oranje erg uitgeput.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jij snapt me. ^^
    Gheghe, kuiltjes zijn geweun schattig (flower)
    Turkije heeft gewonnen van Kroatie, tijdens de PENALTIES!!
    En ja, Angel, dat ben ik met je eens. ^^ (hoe heet jij eigenlijk?)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!