• tja we verloren van Rusland it's over now maar de wedstrijd was wel grappig wand
    1.al mn vriendinnen vielen op zoon Rus die hete Slavin ofzo XD
    2.we scholden van Pepsie uit voor verkr8er XD
    3.toen ze affalay gingen wisselen las mn vriendin de tekst op zn T-shirt niet goed en d8 ze dat er alfagay stond XD
    hoe vonden jullie de wedstrijd???


    take me away

    Zeer slecht gespeeld van Nederland..
    Zeer slecht..


    My fairytail stinks, does yours?

    haha okeej

    back to voetbal

    wie vinden jullie dan die moeten winnen? ik vind Rusland of Duitsland fzeu,,,is die wedstrijd tegen Turkije al gespeeld/afgelopen?
    kijk tis wel logisch dat je nederlands bent hea anders zou je niet DUTCHangel hetenXD
    maargutt ik vind dat Duitsland moet willen das lkkr voor nederland en ik ben dankzij TH helemaal into Duitsland(keb mn moeder overtuigt dat we naar DU op vakantie moeten!!)maar ik vind ook dat België een keer het EK moet winnen omdat ze eigelijk nooit door de voorrondes komen en dat zou zo grappig zijn XD


    take me away

    Ogosh ABN praten. Dat wordt zeer moeilijk voor mij(A) Dacht je dan dat ik een Belg was?
    HEY WA SCHEELT ER MET BELGEN MISS? è?:P
    xx


    nix xD maar ik hoor wel eens vaker van mensen dat als ze mijn manier van typen lezen dat ze denken dat ik een Belg ben.(A) kan ik niks aan doen.


    Why don't you break my heart

    haha okeej

    back to voetbal

    wie vinden jullie dan die moeten winnen? ik vind Rusland of Duitsland fzeu,,,is die wedstrijd tegen Turkije al gespeeld/afgelopen?
    kijk tis wel logisch dat je nederlands bent hea anders zou je niet DUTCHangel hetenXD

    joaah zo kun je het ook bekijken xD


    Why don't you break my heart

    HOLLAND SPEELT GEWOON SLECHT :D
    nu ga ik mss zo een heel gezeik krijge dat belgie niet eens in het EK zat :Y)


    dude daar heb je gewoon gelijk in xD Nederland speelde/speelt slecht xD


    Why don't you break my heart

    Heel slecht O.o De wedstrijd was bagger.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    tja maar Rusland was ook gwoon heel goed en de andere wedstrijden hebben we wel allemaal gwonnen
    maar ze hadden snijder egt thuis moeten laten die dude speelde slegt!!


    take me away

    Snyder was niet slecht hoor!
    Maar Nederland was gewoon bagger tegen Rusland
    -_-''
    Maar Rusland had wel een voordeel met Guus Hiddink als coach


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Van Nistelrooy deed op een gegeven moment redelijk mee, maar wat ik dus niet snap, is waarom die f*cking Matthijsen er elke wedstrijd nog instond. Die gast maakte alleen maar fouten! Op de laatste wedstrijd na dan, daar deed ie 1 ding goed.

    Maar meningen zijn meningen, Arshavin kijkt naar mijn mening te chaggo. :Y) (A)
    heb je engelaar gezien die raakte byna elke werstrijd wel een paar keer de bal kwijt x']


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Zeer slecht gespeeld van Nederland..
    Zeer slecht..
    dat denkt iedereen omdat we tegen Italie en Frankrijk zooo geweldig speelden, jah de wedstrijd wat ook niet best das waar ze konden gewoon niet slechter spelen omdat we de andere wedstrijden zo goed gevoetbald hadden ^^


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Van Nistelrooy deed op een gegeven moment redelijk mee, maar wat ik dus niet snap, is waarom die f*cking Matthijsen er elke wedstrijd nog instond. Die gast maakte alleen maar fouten! Op de laatste wedstrijd na dan, daar deed ie 1 ding goed.

    Maar meningen zijn meningen, Arshavin kijkt naar mijn mening te chaggo. :Y) (A)
    heb je engelaar gezien die raakte byna elke werstrijd wel een paar keer de bal kwijt x']


    xD
    Maar Matthijsen deed totaal geen hol. -.-
    Echt, de eerste wedstrijden, als hij er niet in had gestaan zouden we met 5-0 gewonnen hebben ofzeu, dat zweer ik!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Zeer slecht gespeeld van Nederland..
    Zeer slecht..
    dat denkt iedereen omdat we tegen Italie en Frankrijk zooo geweldig speelden, jah de wedstrijd wat ook niet best das waar ze konden gewoon niet slechter spelen omdat we de andere wedstrijden zo goed gevoetbald hadden ^^


    Japs, dat is waar. Maar jij moet zelf ook toegeven, we hebben beter gevoetbald, veeeul beter, ook voor de poule.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    HOLLAND SPEELT GEWOON SLECHT :D
    nu ga ik mss zo een heel gezeik krijge dat belgie niet eens in het EK zat :Y)


    dude daar heb je gewoon gelijk in xD Nederland speelde/speelt slecht xD


    En hoe wil jij het dan verklaren dat alle Nederlandse spelers (op Engelaar na dan :roll:) in grote internationale clubs spelen? :Y)
    En dat we de wereldkampioen en de 2e van de wereld compleet vermorzeld, verpletterd, gecrushed, helemaal GEMOLESTEERD hebben? (gheghe, ik houd van dat woord. :Y))

    Nou?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Tsss... Geen mensen die reageren?? =OOO

    -ik heb nou, wat, 4 posts achter elkaar ofzeu. =x-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Snyder was niet slecht hoor!
    Maar Nederland was gewoon bagger tegen Rusland
    -_-''
    Maar Rusland had wel een voordeel met Guus Hiddink als coach
    moewaaaaaaaaaaaaa khaat Guus hiddink das zoon verrader beetje Rusland tegen zen eigen land coachen en dan nog winnen ook:@:@:@naja hij doet ook gwoon zn beroep maar hadde jullie zn gezicht gezien toen Ruud 1-1 maakte PRACHTIG!!!


    take me away