• OP ELK LEVENDE WESEN OP DESE AARDE MET KRULLEN.

    of een AFRO

    maar vooral DE KRULLEN

    want :
    Ik vind krullen cool en schattig en mooi en ik wil ze maar ik heb ze niet dus ik ben er zo verdrietig om.

    en nu is mijn vraag :
    zijn jullie wel is jaloers op iemand anders zijn uiterlijkheden? n-n


    We can only learn to love by loving.

    wil je mijn krullen? ik hoef ze niet ><
    ik wil stijl haar x']
    en ik ben zowat jaloers op alle mooie mensen [maar wel gezond jaloers x'D]


    You're a star in heaven.

    Haha weetje , ik heb krullen maar ik wil stijl haar:Y) Mensen zijn nooit blij met wat ze hebbenxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja, mensen met prachtig zwart stijl haar. Maar uiteindelijk moet ik ook niet zeiken over mn eigen haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja soms op hele knappen mensen maar verder niet echt

    Ik wil ook krullen!! en zo'n stomme krultang doet het niet op mijn haar!:S -gromm-


    Als je maar een ananas hebt..

    Jawel, van die knappe mensen.
    Niet op krullen, cause ik stijl die er altijd met veel moeite uit.

    jah ik ben jaloers op mensen die hun haar wit blond hebben,,
    omdat ik dat zelf ook wil hebben,,
    en ik het nog 2 keer moet verven voordat het die kleur heeft.
    is trouwens ook mijn eigen kleur maar ik was zo dom om mijn haar zwart te verven :[


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    jah ik ben jaloers op mensen die hun haar wit blond hebben,,
    omdat ik dat zelf ook wil hebben,,
    en ik het nog 2 keer moet verven voordat het die kleur heeft.
    is trouwens ook mijn eigen kleur maar was zo dom om mijn haar zwart te verven :[


    ik wil zwart haar! ö
    maar ik mag niet ><


    You're a star in heaven.

    Jup, ik ben ook wel eens jaloers. Op mensen met dik en lang haar. Ik heb lelijk dun haar waar je niks mee kan. x_x En op mensen zonder pukkels XD.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jup, ik ben ook wel eens jaloers. Op mensen met dik en lang haar. Ik heb lelijk dun haar waar je niks mee kan. x_x En op mensen zonder pukkels XD.


    té dik is ook niet fijn ><
    dat heb ik nl en dan moet ik dat altijd zo heel fel laten uitdunnen en dan staat het zo bol


    You're a star in heaven.

    jaa..ik wil heel graag stijl haar...alleen ik heb een beetje golvend haar dat heeel snel pluist...das irri...!!(ik wil ook dat mijn haar niet meer zo erg pluist...xD)

    Ja, ik zou graag langer willen zijn. Niet dat ik zó klein ben met mijn 1,68, maar toch. Ik ben klein, en wil dat niet meer zijn.

    En krullen, die kan je maken. Als je heel dun haar hebt, wat vandaag ontzettend statisch is geweest, kan je bijv. proberen om haarmousse erin te stoppen voordat je naar bed gaat, dat in een grote knot te doen en dan 's ochtends er weer uithalen. Of natuurlijk de krultang, als je dat beter bevalt?

    wouw .o. Weetje volgens mij mag je van gelukspreken dat je geen krullen hebt, het zal er wel leuk uitzien bla bla bla maar dat is het echt niet hoor, ik heb een mix van pijpenkrullen, kroeshaar en nog wat andere soorten krullen xD (Hopeless noemt ze wokkelskrullen) Maar het is écht niet leuk! Het enige wat ik er wel bijzonder aan vind is dat ze blond zijn (wat bijna nooit voorkomt dus).


    Get back motherfuckerz'

    -
    Ik heb van nature, zwart, dik, veel stijl haar :3

    mwhuahaa.

    x

    Om eerlijk te zijn.
    Nee.
    Klinkt heel eigendunkerig. Maar ik ben wie ik ben. En. als je bijv 1 ding aan mij zou veranderen. Ben ik mezelf niet meer. En dat wil ik niet.
    Fuck what everyone else thinks, i know im awesome! x'D
    Sluit zich volledig aan bij Lotte de Lama aan x]^^


    Wie du mir, so ich dir.