• Jaja. Op mijn school, in de derde zit een lekkere jongen. Hij heet Patrick, en ik heb zijn msn, hyves en nummer. Hij is trouwens 15. En ik 12. Ik begin hem steeds leuker te vinden en in de pauzes kijken we elke keer naar elkaar en gaan we steeds dichter bij elkaar staan met onze "groepjes." Op msn enzo doet ie ook heel lief en hij is heel erg grappig..

    Alleen heel veel mensen waarschuwen me ervoor dat hij een player is. Oke, hij is best populair en er staan vaak meiden bij hem, alleen ik weet niet of hij echt een player is. Zelf zegt hij van niet, maar ik begin te twijfelen. Want op zijn hyves is een meisje die elke keer heb van die tikken geeft, op foto's reageerd en krabbels verstuurd met ikhouvanjou(L) en als ik dan op haar profiel kijk zie ik een krabbel van hem terug met iloveyoutoo (L)

    Maar nu is de vraag, is iemand wel eens in aanmerking gekomen met een player? Wat heb je er aan overgehouden?


    a figment of your imagination

    ik was ook eerst een beetje verliefd op een player...

    Hij was best Popu en op hyves had die heel vriendinnen.Op msn deed die lief en zei hij steeds : I love You Dushi,ik wil met je afspreken ik wil je met je kletsen en kussen.En blablabla.Maar hij was 17 bijna 18(nu is die 18)
    en ik was net 13 geworden.hij wist da ik 13 was maar zei da leeftijd niks uit maakte.Je meot gwn negeren als hij zoiets zegt doet als dat ik hier boven heb staan.Verdr weet ik niet echt iets...

    Tegen mij zegt hij teminste bijna niks meer :D

    naja veel suc6!

    xoxo

    Hmm. Zo is Patrick niet, hij maakt wel van die grapjes erover x'D


    a figment of your imagination

    Ik ben zelf een player x]
    Dus ik weet het niet echt...


    Your make-up is terrible

    Hmm. Zo is Patrick niet, hij maakt wel van die grapjes erover x'D
    whahah okay dn..

    ik ben nu met die ene jongen aan het prate.Gwn als een soort vrienden :P.

    Dus probeer vrienden met hem te worden en heb lol maar wel oppassen :P

    Okee :P


    a figment of your imagination

    ik ben slim he:P

    Shanice-Loraine is EIN-DE-LIJK

    SLIM :P

    Ja, een jongen zei altijd tegen mij op msn: Ik wou dat je bij me was kon ik je zoenen etc. Ik wil je aanraken. Ik mis je. Ik hou van je. En achter me rug om had ie een ander. Ik heb er jongens schuw aan overgehouden ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee. Op dat type personen word ik niet verliefd. Vaak zijn het van die popi-jopie gastjes. Daar hoef ik niks mee te maken hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij hoeft niet persee een player te zijn.

    de jongen die ik leuk vind zegt ook tegen andere meisje op hyves houvanjou !

    zo zijn jongens :$

    Hij vind je vast wel leuk als jullie steets dichter bij elkaar gaan staan ;)

    Succes (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben samen geweest met een player ><
    Hij deed heel lief tegen me, en steunde me toen niemand dat deed, en ik ben der met mn open ogen ingetuind, toen het na een 3 weekjes uitging, was ik echt wel kapot. Maarja, na een tijdje ging het veel beter, het was iets dat ik moest meemaken, zo heb ik geleerd dat je altijd moet uikijken voor je met een jongen verkering neemt!

    nou weetje mis zegt iedereen wel dat ie een plauer is maar miss zeggen ze dat alleen zodat jij nix met hem wil nemen en zij meer kans kunnen krijgen;)
    je moet het van meerdere kanten bekijken;)
    maar ik zou zeggen spreek gewoon met hem af en ga leuke dingen doen en hou hem in de gaten op hyves of ie dat af spreekt met een meisje en zo;)

    das tch normaal eigenlijk dat die tegen dat meisje iloveyouto enz zegt ? ik zeg dat ook tegen mijn vrienden dus dan moet je toch ni direkt beginnen denken dat da een player ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nog nooit..
    Althans, wel met een jongen die zei dat die me helemaal leuk vond enzo, maar tegelijkertijd zei die dat ook tegen een vriendin van mij :'3. Nja boeiend, ik zat er niet zo mee, ik vond hem niet leuk dus..
    Nja sterkte, volg je hart ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Jaja. Op mijn school, in de derde zit een lekkere jongen. Hij heet Patrick, en ik heb zijn msn, hyves en nummer. Hij is trouwens 15. En ik 12. Ik begin hem steeds leuker te vinden en in de pauzes kijken we elke keer naar elkaar en gaan we steeds dichter bij elkaar staan met onze "groepjes." Op msn enzo doet ie ook heel lief en hij is heel erg grappig..

    Alleen heel veel mensen waarschuwen me ervoor dat hij een player is. Oke, hij is best populair en er staan vaak meiden bij hem, alleen ik weet niet of hij echt een player is. Zelf zegt hij van niet, maar ik begin te twijfelen. Want op zijn hyves is een meisje die elke keer heb van die tikken geeft, op foto's reageerd en krabbels verstuurd met ikhouvanjou(L) en als ik dan op haar profiel kijk zie ik een krabbel van hem terug met iloveyoutoo (L)

    Maar nu is de vraag, is iemand wel eens in aanmerking gekomen met een player? Wat heb je er aan overgehouden?

    Zoveel. Ik heb hun voorbeeld gevolgt en er van genoten, zeker te weten een aanrader. (:

    MIjn ex-_-
    Nou euhmnn we hadden 3 een halve maand wat. Totdat ik kreeg te horen dat het uit is. De volgende dag jhaa hoor-_- had hij met iemand. Hij vertelde die dag dat hij me dumpte voor haar. Ik vind hem een player. Maar hij leek er niet erop.

    Wat ik er aan over heb gehouden. is veel verdriet. bang dat ik niemand kan vertrouwen. En daarbij bedoel ik bij vertrouwen in de liefde. Hij zei altijd tegen mij: 'Ik dump jou nooit voor een ander' Ik geloofde hem altijd. Maar nu heeft hij het wel gedaan.

    Niet iedereen hoef een player te lijken omdat die vaak met meisjes omgaan of popi is. Sommige vind het leuk maar is toch geen player.

    Sorry ik geef slechte uitlag. want ik ben even in de war. (4 feb had hij het uitgemaakt vandaar)

    Ik weet het niet meer.


    Special Love <3