• bij de kapper duur?
    dan bedoel ik zwart met een btje blauw.
    weet iemand dat? en wat is dan leuker licht of donkerblauw??


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    okee.. maar pakt blauw dan wel op bruin of dan al geverft zwart haar??


    Je kan het beste wat je gekleurd wilt hebben bleken of blonderen. Dat houd langer


    Your make-up is terrible

    (...)

    Je kan het beste wat je gekleurd wilt hebben bleken of blonderen. Dat houd langer


    okee thnx


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ligt aan de kapper bij mij was het rond de 60 euro


    love is dead and dead is love

    Je moet als je donker haar hebt die plukken die je die kleur wilt eerst laten ontkleuren mijn tip doe het zelf haarverf kan je bij www.londonmode.nl kopen in elke velle kleur die je wil en anders in lelystad.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn kapper is Kinky en ik laat mijn haar daar knippen en verven. Dan ben ik tot over de honderd euro kwijt. Knippen is veertig euro en verven is zeventig tot tachtig. Hangt ervan af of je het nog moet blonderen, hoeveel kleuren je wilt, hoe lang je haar is en of je permanent wilt. (Dat is natuurlijk duurder dan kleurspoeling, maar wel veel beter of course). Mijn haar is zwart met roze, permanent. Ik heb het afgelopen keer niet laten blonderen en toen koste het ongeveer rond de zeventig euro. Jaa, het is duur. Maar het is wel heel goed. :]
    En als je het fel laat verven moet je het minder vaak wassen, anders vervaagd het snel. Ook al is het permanent. - Heeft ervaring. -
    Kinky is trouwens wel het beste, want daar kunnen ze het écht fel verven. Bij andere kappers is het toch vaak valer en daar betaal je dan evenveel voor, dat is echt zonde van je geld. - Heeft hierbij ook ervaring. -

    in vergelijking met sommige andere niet zo heel duur
    iik raad je de kinkykapper aan ;)
    die zijn daar et beste in ^^