• ik was vanacht aan het logeren bij mijn BF en ik was dus aan het slapen xD en toen voelde ik de hele tijd wat over mijn rug lopen maar ik dacht dat ik me dat verbeelde. dus ik ging weer verder slapen voel ik wat over me gezicht heen lopen O_O toen ging ik keihard gillen xD en mn bf werd niet wakker dus ik ging haar steeds roepen enzo en toen werd ze wakker toen deed ze een lichtje aan en liep haar hamster daar zo dood vrolijk rond O_O ik schrok me dood. o.o

    Wie heeft er nog meer o zo leuke ervaringen met een hamster XD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Eng,, ik zou dan egt de helle huis bij elkaar gillen.
    jha, de hamser van me vrinedin dagt dat ze een vleermuis was ofzo,, die ging telkens aan de bovenkant vaan de tralies op ze kop hangen.,.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    een Vriendin van mij wilde mijn hamster uit de kooi pakken,toen beet hij in haar vinger,en toen vloog hij uit die bak XD

    Maar hij is inmiddels overleden
    R.i.p. Igor <--- Wat een naaam XD

    Omg, melige hamster xD.
    En neen, ik heb geen ervaringen met hamsters ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    gelukkig geen ervaring, de hamsters van mijn zusje blijven heel braaf in hun kooi.


    I am an idiot, I move.

    Ik wel =') Een vriendin van me der hamster kon vroeger zijn kooi zelf opendoen. En der was es een feestje bij haar en ik en mu vriendin waren buiten. En een ander meisje was binnen. Plots begon ze te tieren en ik en mu vriendin naar binnen lopen. Stond ze op een stoel te tieren 'AAH! Muis! Ö' En het was mu vriendin der hamster die lopsliep >< Het was echt geen zicht x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leuke hamster dan :'P Die van ons ging altijd zo op de kop aan de bovenkant hangen/lopen :p


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    mijn hamster beet nooit iemand, totdat me oom hem pakte, en krak . toen zat er een hele wond in mijn oom's vinger xd. Heeft hij een mooi litteken aan over gehouden:P
    nu is me hamster dood =(


    love.

    hamsters zijn cute. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    x'] geen leuk ervaringen eix.. x']
    mijne is doodgebeten door men buurjongen's hond >< maar, heb er nu nog 3 x'] en kan er maar 1 vasthouden. de andere zijn té snel, en bijten x]


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Eng,, ik zou dan egt de helle huis bij elkaar gillen.
    jha, de hamser van me vrinedin dagt dat ze een vleermuis was ofzo,, die ging telkens aan de bovenkant vaan de tralies op ze kop hangen.,.. x']


    (lol)I love die WannaB vleermuis hamster


    It's heavy but you are not the only one

    Hamsters zijn lief<3
    soms.


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Please heb het niet over Hamsters :'[
    Mijne is gister overleden ><

    Maar hamsters zijn idd lief :]


    Underdog, just look at the mess you made.