• Wat hebben jullie toch allemaal?
    Vanwaar die haat naar Miley Cyrus toe?
    Wat heeft ze verkeerd gedaan, niets dacht ik zo.
    Ik vind niet dat jullie haar uit moeten schelden omdat ze ruzie had met die Nick Jonas.
    Ik bedoel, dat moesten we eens bij Tokio Hotel of Jonas Brothers doen.
    Ik zou meteen half Quizlet op mijn dak hebben.
    Hier zitten wel degelijk fans van Miley Cyrus, dus verpest het niet voor hen.
    En moet je nog eens wat weten?
    Ik vind Miley Cyrus góéd.

    Haar muziek is geweldig, maar haar hoofd kan ik op de één of andere manier niet uitstaan. Please don't ask me why. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haar muziek is geweldig, maar haar hoofd kan ik op de één of andere manier niet uitstaan. Please don't ask me why. :l

    Dat is normaal, de look van een persoon kan je soms gewoon helemaal niet uitstaan. Maar ik snap niet dat sommigen onder ons haar gewoon gaan liggen uitschelden.

    Ik vind haar niet goed.
    maar ik scheld ze niet uit ofzo, ik luister gewoon niet naar haar en als haar liedje op de radio is zet ik het af^^


    The soul needs autumn.

    Ik vind haar leuker als Hannah montanah of hoe je dat ook mag schrijven, maar nou niet echt. Dat ik een haat aan haar heb. :3

    ik vind Haar serie gaaf XD
    ik heb het gistere nog gekeken XD

    zown gastje had een Chickwagen gekocht ofso XD
    geweldig xD

    Lang leven Hannah Montana! ^^


    I solemny swear i am up to no good

    I agree vethard, schat.
    En HOOFD jij moet nog verder lezen aan mijn serie en je moet mijn nieuwe baggere stand alone lezen.


    Innocence.

    ILOVEMILEY o_o [/trotsheid]

    nee ff serieus

    Ik heb liedjes van der op mijn mobiel xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind haar serie leuk
    Maar haar vind ik niet zo leuk
    ze kan niet zingen

    Ze staat me gewoon niet aan! Net als JB trouwens..>'< don't ask me why, want ik weet het zelf ook niet. Ik haat hun niet ofzo, maar ik mág ze niet..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Muh, ik vind haar gewoon een aanstellerig meisje. En geef toe, ze is pas 15, en het stijgt nu al naar haar hoofd. Maar, ze kan wel goed acteren moet ik zeggen.


    Life is hard and then we die

    De ruzie tussen Nick en Miley is toch voorbij?

    Je hebt gelijk. Ze is ook goed. En mensen die andere artiesten beledigen zijn laag. Ze is ook maar een mens. En die ruzie word alleen zo erg opgeblazen omdat het sterren zijn ik bedoel als pietje en keesje van de buren ruzie had werd der ook niemnd van hun uitgescholden zeg maar. En JB En Miley Cyrus zijn ook vrienden dus dat komt wel weer goed. En die serie is awesome geweldige humor 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind haar serie leuk
    Maar haar vind ik niet zo leuk
    ze kan niet zingen

    Ze kan juist wél zingen, maar ze heeft een stem die je ofwel afschuwelijk ofwel heel mooi vind. (:

    Ik vind het muziek af en toe wel leuk en evenmin met Hanna Montana, maar ik heb veder niks met en tegen haar.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind haar muziek niet goed en ik vind haar hoofd al helemaal niet bij haar muziek passen. Ik kan haar gewoon echt niet uitstaan. Net zoals Jonas Brothers. Laten we zeggen dat ik wat heb tegen die Disneysterretjes allemaal. Enja, Miley, ik zie haar gewoon echt niet graag bezig..