• Wat hebben jullie toch allemaal?
    Vanwaar die haat naar Miley Cyrus toe?
    Wat heeft ze verkeerd gedaan, niets dacht ik zo.
    Ik vind niet dat jullie haar uit moeten schelden omdat ze ruzie had met die Nick Jonas.
    Ik bedoel, dat moesten we eens bij Tokio Hotel of Jonas Brothers doen.
    Ik zou meteen half Quizlet op mijn dak hebben.
    Hier zitten wel degelijk fans van Miley Cyrus, dus verpest het niet voor hen.
    En moet je nog eens wat weten?
    Ik vind Miley Cyrus góéd.

    Ik vind haar echt verschrikkelijk, maar dat is gewoon mijn mening. Ik vind wel dat mensen dat soort dingen niet continue moeten uiten. Bovendien kun je niemand haten die je nog nooit hebt ontmoet, tenzij deze je persoonlijk wat aangedaan heeft. Van die haattopics word ik ook een beetje chagrijnig.


    I clicked my heels and wished for you.

    Is het erg als ik de meeste 'haat argumenten' echt dom vind en niet relavant??
    Alsin ze zingt slecht, nou vette reden voor een haat. :') En daarnaast zou iedere persoon die een beetje oor heeft horen dat ze wel degelijk zuiver zingt.

    Is het erg als ik de meeste 'haat argumenten' echt dom vind en niet relavant??
    Alsin ze zingt slecht, nou vette reden voor een haat. :') En daarnaast zou iedere persoon die een beetje oor heeft horen dat ze wel degelijk zuiver zingt.

    Ik vind niet dat ze slecht zingt, maar het is mijn muziek niet. En dáár haat ik haar niet om, want ieder zijn smaak. Alleen dat je beroemd word door een ander, dat kan ik niet uitstaan.


    Candycorekid.

    (...)
    Ik vind niet dat ze slecht zingt, maar het is mijn muziek niet. En dáár haat ik haar niet om, want ieder zijn smaak. Alleen dat je beroemd word door een ander, dat kan ik niet uitstaan.

    Pff bijna iedereen wordt beroemd door iemand anders. Zijn zoveel voorbeelden van. Je moet de juiste mensen kennen. Daarnaast heeft ze het zelf zo ver geschopt door die serie.
    Maar ik had 't ook niet over jou als vind ik jou argument hier ook niet erg sterkt.

    Ik hou niet vn haar muziek , maar ik heb wl rspect vr haar. :')
    Al vond ik het wel zielig vn die foto's die ze nr nick had doorgestuurd. x3


    A. ikmisje.

    (...)
    Ik vind niet dat ze slecht zingt, maar het is mijn muziek niet. En dáár haat ik haar niet om, want ieder zijn smaak. Alleen dat je beroemd word door een ander, dat kan ik niet uitstaan.


    Ik weet niet of het veel verschil heeft gemaakt dat haar vader ook bekend is. Uiteindelijk heeft zij de audities voor Hannah Montana zelf moeten doen, als ze geen talent had, zouden ze haar niet gecast hebben.

    Is het erg als ik de meeste 'haat argumenten' echt dom vind en niet relavant??
    Alsin ze zingt slecht, nou vette reden voor een haat. :') En daarnaast zou iedere persoon die een beetje oor heeft horen dat ze wel degelijk zuiver zingt.

    Inderdaaaaaad
    - Valt uit der patroon -
    Indeeeed
    - zo, dat is beter -
    Anyway, ik vind het belachelijk. 'Ik haat der want ze is een huppel'
    So what, Hannah Montana is gewéldig.
    Há.

    (...)
    Inderdaaaaaad
    - Valt uit der patroon -
    Indeeeed
    - zo, dat is beter -
    Anyway, ik vind het belachelijk. 'Ik haat der want ze is een huppel'
    So what, Hannah Montana is gewéldig.
    Há.

    Dát is een mening.
    Maar ze kan zingen. Of het je smaak is is iets anders.
    Denk je nou echt dat heel Amerika dr zou aanbidden als ze een beetje de boel bij elkaar zou krijsen?

    veel mensen zijn gewoon kwaad vanwege die foto's van haar en ja gelijk je zegt om wat ze Nick geflikt heeft, en sommige [waaronder ik, ookal haat ik haar niet echt fel, ik luister nog naar haar muziek enz] omdat ze Selena en Demi heeft belachelijk gemaakt ookal was het maar een "grap" enzo


    You're a star in heaven.

    :')
    Wat zij met haar vijanden doet staat toch totaal buiten wat wij van haar moeten vinden?
    None of our business.
    Vind ik geen reden om kwaad op haar te zijn :'D Je zou eerder zeggen dat die JB fans blij zouden zijn als die dude weer vrij kwam.

    (...)
    Dát is een mening.
    Maar ze kan zingen. Of het je smaak is is iets anders.
    Denk je nou echt dat heel Amerika dr zou aanbidden als ze een beetje de boel bij elkaar zou krijsen?

    I know dat het mijn mening is. :Y)
    Elke dag om 17u kijk ik Hannah Montana.
    En zingen kan ze inderdaad, maar niet elke artiest is iedermans smaak en dat vergeten ze hier wel een beetje. Haat wordt heel snel in de mond genomen, gewoon omdat ze er haar dom uit vinden zien. ><

    (...)
    I know dat het mijn mening is. :Y)
    Elke dag om 17u kijk ik Hannah Montana.
    En zingen kan ze inderdaad, maar niet elke artiest is iedermans smaak en dat vergeten ze hier wel een beetje. Haat wordt heel snel in de mond genomen, gewoon omdat ze er haar dom uit vinden zien. ><


    ze moeten eens beginnen met de nieuwe afleveringen uit te zenden, ik heb die allemaal al zó dikwijls gezien ><
    maar ik wil de film zien x']


    You're a star in heaven.

    Ik vind haar muziek niet goed daarom haat ik haar. Hetzelfde bij die jonas brothers ofzo. Dus waarom zou ik haar haten omdat ze ruzie met 1 van hun had x-o?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind haar muziek niet goed daarom haat ik haar. Hetzelfde bij die jonas brothers ofzo. Dus waarom zou ik haar haten omdat ze ruzie met 1 van hun had x-o?

    Wow wat een reden om iemand te haten.
    Wat zal jij 't zwaar hebben. Al die mensen die niet in jou muziek smaak vallen haten O.o
    Heb medelijden met je.

    iedereen is daar gwn kei jaloers op geworden omda er geruchte zijn da tokio hotel en miley een duet gaan opnemen & ook omda ze op de foto staat me tokio hotel en bill ooit eens een knuffel gaf.. egt zielige mense! miley cyrus is goed!!