• Wat hebben jullie toch allemaal?
    Vanwaar die haat naar Miley Cyrus toe?
    Wat heeft ze verkeerd gedaan, niets dacht ik zo.
    Ik vind niet dat jullie haar uit moeten schelden omdat ze ruzie had met die Nick Jonas.
    Ik bedoel, dat moesten we eens bij Tokio Hotel of Jonas Brothers doen.
    Ik zou meteen half Quizlet op mijn dak hebben.
    Hier zitten wel degelijk fans van Miley Cyrus, dus verpest het niet voor hen.
    En moet je nog eens wat weten?
    Ik vind Miley Cyrus góéd.

    Ze kan echt goed zingen, en ik heb geen reden om ze uit te schelden >< En ik hou van der haar, ze heeft echt mooi haar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan haar gezicht gewoon niet aan.
    Ik vind ze ook nogal fake
    sorry hoor mijn mening


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Ze kan juist wél zingen, maar ze heeft een stem die je ofwel afschuwelijk ofwel heel mooi vind. (:

    Inderdaad, en ik vind die stem afschuwelijk. Enja, haar looks kan ik gewoon ook niet uitstaan. Waardoor ik haar dus niet uit kan staan. Al ken ik ze natuurlijk niet persoonlijk. (: Wie weet heeft ze écht een goed karakter!

    Ik haat haar niet hoor ><
    En ik ben nochtans fan van JB :Y)
    Ze heeft wel goeie liedjes en Hannah Montana is best wel grappig :p
    Ik heb het dus wél voor die disneysterretjes :Y)

    Haar muziek is geweldig, maar haar hoofd kan ik op de één of andere manier niet uitstaan. Please don't ask me why. :l


    ik kan haar hoofd ook niet uitstaan :X
    en haar muziek is niet waar ik naar luister

    Ik vind haar liedjes zo typisch, maar toch verslavend^^


    Get outta my head!

    Wat doet het er toe dat je een bepaalde celeb niet uit kan staan? Ik scheld nooit iemand uit, nieman die ik persoonlijk ken en ook geen beroemde mensen.
    Als ik niks met haar heb, dan heb ik het gewoon niet over haar :D

    Ik vind het helemaal niet erg dat velen Miley hier niet kunnen uitstaan. Maar dan zie ik reacties als 'die hoer van een Miley' en dat gaat me toch even te ver.

    Ik vind Miley Cyrus niet goed, ik vind ze geweldig, té geweldig! : D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind d'r niet slecht ofzo, en ik ga d'r ook niet uitschelden. Heb wel wat beters te doen ><
    x.


    ok

    i love her :Y)

    IK HAAT DER
    grapje.
    Waarom zou er in mijn serie het woord "Cyrus" staan :'(. En dat terwijl ik der haat.
    Ik heb rare humor. Let niet op mij. Mijn woordenkeuze in dit bericht is ook niet bepaald begrijpelijk denk ik.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind het helemaal niet erg dat velen Miley hier niet kunnen uitstaan. Maar dan zie ik reacties als 'die hoer van een Miley' en dat gaat me toch even te ver.


    Nou idd..belachelijk

    Ik b en geen Fan maar ook geen haater xD
    Ik keek wel Altij naar Hannah Montana xD


    Your Butt is Mine!

    Dit is byna by iedere ariest,acteur,.. zo.
    Bv, Rihanna, Zac Efron, Vanessa Hudgends..


    I found myself in Wonderland.