• Okey voor alle duidelijkheid, ik heb niks tegen dat beest, hij is lief enzo, maar kan ik eraan doen dat ik allergisch aan die beesten ben.

    Mss van het deze keer wel mee omdat ie korte haren heeft.

    Okey ik heb vroeger een trauma aan honden gehad, dus ja ik ben er bang van.

    En ik heb hem Nemo genoemd omdat ik dat een schattige naam vind.

    Als er nu nog één kind zegt dat ik hierdoor kinderachtig doet dat heeft ie pech.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat voor een soort hond is het?


    a figment of your imagination

    American Staffordshire Terrier? Die zijn cool^^
    Wie weet zijn jullie voor deze niet allergisch of zo, omdat ie kortharig is.
    En als je geluk hebt, kom je ook nog eens van je trauma af. (:
    xXx <3


    FML

    American Staffordshire Terrier? Die zijn cool^^
    Wie weet zijn jullie voor deze niet allergisch of zo, omdat ie kortharig is.
    En als je geluk hebt, kom je ook nog eens van je trauma af. (:
    xXx <3
    Ja ik denk dat het van zo'n ras is, normaal zijn die meestal zwart of wit ofzo maar die van ons is zo bruinachtig
    ik hoop dat je bij dat eerste gelijk heb, maar van die trauma kan niet denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Ja ik denk dat het van zo'n ras is, normaal zijn die meestal zwart of wit ofzo maar die van ons is zo bruinachtig
    ik hoop dat je bij dat eerste gelijk heb, maar van die trauma kan niet denk ik.


    Ja, de American Staffordshire Terrier is er in alle kleuren. Zowel in zwart/wit als in bruin en alle hondenkleuren daartussen in, haha. (:
    Tja, ik kan het zo niet zeggen of je van je trauma af kunt komen. Over het algemeen kan iedereen over een trauma heen komen, met de juiste omstandigheden en de wil om er overheen te komen. ;)
    Good luck!
    xXx <3


    FML

    (...)
    Owh sry dat ik een trauma aan een hond heb hoor, en als je het niet wist ik zei dat hij wel lief is, maar ik gewoon allergisch ben aan honden, mss zal het wel meevallen want hij heeft korte haren, als je me nog iets kinderachtig gaat noemen leer dan eerst lezen.

    Daar net stond dat er allemaal nog niet, dus je kón al van dat soort reactie's verwachten hoor!>'<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Daar net stond dat er allemaal nog niet, dus je kón al van dat soort reactie's verwachten hoor!>'<
    er stond wel bij dat ik hem lief vond en ik allergisch aan hondn ben --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    People, hou het rustig hier, en uit je mening op een vriendelijke manier, graag.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik zelf heb niks tegen honden, wij hadden een tijdje 3 honden ö.
    Nja sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    ik ben bang van honden.. kleine gaat nog maar grote.. brrr
    geef mij maar een kat (A)

    ik herriner me niet wrm ik bang ben van honden.. mijn ma zegt da da vanaf ik klein was.. had ik een hond ontmoet xD en kreeg ik schrik..
    een beetje belachelijk ma wa doe je er aan hé??xD
    en kben nog steeds bang =_=


    VIP - Very Important Penguin