• Ja ik kreeg net een bericht binnen via netlog van ene Jordy810:
    Hi!
    Sta je al lang op netlog?
    Ik had je namelijk nog niet eerder gezien....maar je ziet er prachtig uit!
    Heb je ooit aan modellenwerk gedacht?
    x

    En daar antwoorde ik weer op:
    Hey
    Nee niet zo lang, doe er eigenlijk vrij weinig mee. Maar bedankt, ik heb nog nooit aan modellenwerk gedacht... Denk neit dat het iets voor mij is ofzo.
    xxx

    Maar volgens mij is het gwn een viezerik hoor O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Haha, logisch. ;D

    Maar ik denk dat ik he mga melden ofzo... Want anders strikt hij straks andere meisjes, die niet zo slim zijn... O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Maar ik denk dat ik he mga melden ofzo... Want anders strikt hij straks andere meisjes, die niet zo slim zijn... O.o

    Dat lijkt me ook beter, en veiliger.
    Ik heb zelf geen Netlog, maar ik ken er die het zelf ook al hebben meegemaakt. En die hebben dat dan ook gemeld.

    Titel aangepast. Wil je voortaan niet meer van die absurd lange titels gebruiken?
    Dank u.


    Bored.

    Wat een pedo!


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Titel aangepast. Wil je voortaan niet meer van die absurd lange titels gebruiken?
    Dank u.

    Oww, sorry, zal het niet meer doen:Y)


    Tears are crashing out of my eyes

    Volgens mij is het een pedo. , dus ik zou er niet verder op in gaan. x3


    A. ikmisje.

    ick denk het ook


    love is dead and dead is love

    Bah, vieze pedo. Zou ik zeker niet op ingaan ö


    Listen to what we're not saying..

    ik kreeg een keer een mail war ik dan een code moest invoeren op een site dat zich voordeed als modellensite. Dan kon ik een profiel aanmaken ofzo en dan moest ik ergens naartoe om een fotoshoot te houden. Heel vaag. Ik vertrouwde het neit en ging op onderzoek uit; werd aan meerdere mensen op Netlog gemailt.

    Op hyves zie je je ze bijna niet, maar op netlog zit het er vol mee. Ik kom niet vaak op netlog, maar als ik erop kom, heb ik meestal ook van zulke slijmberichtjes. Eigenlijk wel grappig, maar o zo kansloos.

    PERVERT! ;x Eww Eww Eww...
    Laatst ook iemand bijmij

    -if you want to see my dick,Please add me on Msn -Msn adress-
    Ranzig!

    Gatver. Hij is echt geen 19. Eerder 30 ofzo XD

    Nooit iemand vertrouwen van het internet.


    don't Worry...Be gay.

    Echt niet op ingaan hoor!! Straks is het een pedo of loverboy en kom je de volgende dag terug thuis met een verzameling naaktfoto's en een baby in je buik..


    rawr! I'm a pirate

    Ik heb er eentje op BB en die is vele malen erger. Die vraagt of ik bij m op schoot kom zitten of of hij me een zoen op mn wang mag geven. Heb al heel nuchter geantwoord en de berichtjes die nu nog van hem komen dump ik weg. Zo leert ie het maar.
    Ook is er een of andere SM gast die zit te peilen wie er allemaal van ondergeschikte mannen houdt =='
    Tsja... zie de levenloosheid in cyberspace.


    No growth of the heart is ever a waste