• Echt, wtf.. Ik werd vanmorgen wakker. Ik keek naar mijn dekbad en ik had echt een ranzige smaak in mijn mond. Er zat een gat van zeker 10 cm in mijn dekbed. Het stuk stof, wat er de avond ervoor nog zat.. was weg.. En toen.. ging ik naar de wc. En er zat iets tussen mijn tanden, dus ik in de spiegel kijken... Was het een stuk dekbed o_O Ik heb dus serieus vannacht mijn dekbed op lopen vreten.. Hoe ziek is dat x]?

    Heeft iemand van jullie wel eens achterlijke acties snachts en dat wanneer je wakker word dat je denk 'God wat heb ik nu weer gedaan?'


    Wie du mir, so ich dir.

    O.o Disgusting, dude.
    Gelukkig niet nee. Misschien had je gewoon vréselyke honger, en at je daarom je dekbed op.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    en ik ga naar school, ieuwer :3


    All was well.

    en ik ga naar school, ieuwer :3

    Myn school is het ieuwst x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ghehe xd ik ging een keer slaap wandelen stond ik op 12 uur 's nachts in de gang. toen kwam mijn moeder thuis van het werk, zei ik zo heet zielig; 'mam, ik wil niet naar school' en toen zei ze; 'maar je hoeft nog niet naar school' toen liep ik weg naar mijn bed ging liggen en veder slapen xd


    when words fail, music speaks.

    xD ik heb midden in de nacht wel eens in me slaap buiten gelopen me moeder maakte me gelijk wakker toen


    love is dead and dead is love

    Ik ben wel eens uit mn bed gerold en... ik heb vaak dat ik half wakker/nog half slaap. Dat is vreselijk irritant totdat je wakker wordt want dan weet je niet meer wat echt is en wat niet =/


    BAM!

    Sirieus...Je dekbed eten ?!
    Das echt ganzig en geniaal te gelijk. Ik denk dat je honger had in je slaap x'D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Heeft het gesmaakt? (A)

    Smakelijk, Kirst. :Y)
    En nee, buiten uit het bed vallen en in de knoop zitten met mijn dekbed, heb ik nog niets achterlijks meegemaakt.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    OhMyGosh!
    Was het lekker!?X'D
    Whihi!=)

    Ik praat in mijn slaap!
    En toen kwam mijn moeder een x binnen, vraagt ze: 'En, waar droom je over?'
    En ik Slapend antwoorden:
    'Leuke Jongens!' Ô.o
    =P
    Tjaa. Ik weer he>.<

    Xoxo


    everything, in time

    Whahahah X'D
    Ik droom vaak over Oliver Sykes, de 1e keer riep ik ineens ''OLI SYKES OLI SYKES OLI SYYYKES!'' volgens m'n nicht die bij me bleef slapen, entoen ik laatst bij een vriendin bleef slapen toen riep ik iets over een huis en ookweer iets over oli :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Heeft het gesmaakt? (A)
    Blijkbaar niet want ik had een gore smaak in mijn mond xD >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    IEWL, dekbedden vreten!
    Waarschijnlijk was je zooo kwaad dat je gewoon iemand aan stukken hebt gescheurd in je droom, en daarna opgegeten hebt... Doet me denken aan Seven Days To The Wolfs..
    Ik ben wel eens wakker geworden dat ik andersom in bed lag, met mijn hoofd bij het voeteneinde. Ik was gelijk in de war^^ En ik gilde vroeger altijd in mijn slaap, maar dat heb ik al heel lang niet meer gedaan. Het stomme is alleen dat het echt een kick geeft en dat ik nadat ik geschreeuwt had, wist ik altijd dat het niet alleen in mijn droom was. Vaagheid:Y)

    ik praat in me slaap xD

    Jakkes :D
    nog niet zoiets meegemaakt hoor (:


    everybody needs a song.