• Echt, wtf.. Ik werd vanmorgen wakker. Ik keek naar mijn dekbad en ik had echt een ranzige smaak in mijn mond. Er zat een gat van zeker 10 cm in mijn dekbed. Het stuk stof, wat er de avond ervoor nog zat.. was weg.. En toen.. ging ik naar de wc. En er zat iets tussen mijn tanden, dus ik in de spiegel kijken... Was het een stuk dekbed o_O Ik heb dus serieus vannacht mijn dekbed op lopen vreten.. Hoe ziek is dat x]?

    Heeft iemand van jullie wel eens achterlijke acties snachts en dat wanneer je wakker word dat je denk 'God wat heb ik nu weer gedaan?'


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsa, ben je weer bezig, ja?
    Ik bedoel, met jou gebeurd er altijd wel iets! Straks ga ik nog geloven dat je gestoord ben.
    Ohja, dat wist ik al. Valt dat even mee. Smakelijk trouwens.
    Echt zo'n actie van de gestoorde Kirsa-Raaz-Jollabende. :Y)
    Ik ben vanacht tijdens het slaapwandelen tegen de deur gelopen. Há.

    Hmm dekbedden opeten.. 'k ben blij dat ik dat nog nooit voorgehad heb.

    Echt rare dingen doe ik in mijn slaap, denk ik, niet.
    Ik heb wel eens een keertje gehad dat ik met mijn hoofd op de plaats waar je voeten normaal liggen wkker geworden, alhoewel ik me 's avonds gewoon in m'n bed was gekropen. En soms slaap ik half maar ben ik nog wakker, en zie ik alles maar weet ik eigenlijk niet of ik het gedroomd heb of niet, heel vaag.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm, lekker dekbed x'D. Tot nu toe nog niet echt iets meegemaakt, denk ik...


    Tanya is de beste.

    Oehhj, jakkes! Mijn zus was wel eens naar beneden gelopen; iets gebrabbeld; toen heeft mijn moeder haar weer naar bed gestuurd; daarna stapte ze weer uit bed; en ging ze tandenpoetsen ><


    EGYPTIAN GOD

    Omgg GROSE !Maar wel lauw (A)..
    Whahaha een keertje werd ik wakker met een losse tand in m'n mond.


    xoxo

    Oemygosh =]
    Das like .. geweldig ?:'D
    Dekbedden zijn leuk (:
    x.


    ok

    waha lol


    *To fear death is to limit life*

    Als ik vanochtend wakker werd hikte ik direct en ksliep nog ><'


    i don´t know what i need to say now x)

    Omg, haha. x'd
    Dat heb ik nog nooit gehoord. Nouja, je had misschien immense honger ofzo? ;D
    En zo'n dingen heb ik nog niet meegemaakt, toch niet zo extreem. x'D

    Ik heb ongeveer hetzelfde gehad als Coldplace, andersom wakker worden -_-"
    Maar, ik ben ook eens onder mijn bed wakker geworden, tussen de vergeten spulletjes O.o
    Toen vond ik mezelf een beetje raar.
    xx.


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    xD Whahah mss moet je meer etn bij het avondeten xD

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    BTW ik ga iets bekennen..ik zever soms in me slaap:$ xD Als ik dn steeds 's morgens wkkr wordt is Georg van m'n tokio hotel kussen soms helemaal nat:SxD

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mijn neefje had een keer stukjes kussensloop in z'n neus gedaanxD en toen kreeg m'n oom ze er niet meer uit en toen moest hij naar de dokterxD en toen kwam hij op tv voor een of ander ziekenhuis seriexpxD
    echt lol
    maar ik heb zoiets niet(A)
    nee ff serieus ik weet niets te bedenken over mezelf


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    omg, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt .D


    -

    uhmm ff denkenxD
    kword wel eens achterstevoren wakker..voeten op kussen dusxD en heb wel eens gedroomd dat het geen tijd was om op te staan en dat toen mijn wekker afging en ik dus wel wakker moest worden..(das pas vaagxD) en dat er almaal spinnen op me kamer liepen van die heeewl grtote en dat droomde ik 3x achter elkaar en bij de derde keer was ik te moe om de lamp aan te doen dus had ik zoiets van tzal wel niej echt zijn en ebn ik verder gaan slapenxD


    Music is my drug, I need it all the time!