• Echt, wtf.. Ik werd vanmorgen wakker. Ik keek naar mijn dekbad en ik had echt een ranzige smaak in mijn mond. Er zat een gat van zeker 10 cm in mijn dekbed. Het stuk stof, wat er de avond ervoor nog zat.. was weg.. En toen.. ging ik naar de wc. En er zat iets tussen mijn tanden, dus ik in de spiegel kijken... Was het een stuk dekbed o_O Ik heb dus serieus vannacht mijn dekbed op lopen vreten.. Hoe ziek is dat x]?

    Heeft iemand van jullie wel eens achterlijke acties snachts en dat wanneer je wakker word dat je denk 'God wat heb ik nu weer gedaan?'


    Wie du mir, so ich dir.

    omg kind x'D hilarisch. je hebt gewoon een stuk van je dekbed opgevroten. x'D oh sorry. en nee, ik lach je niet uit. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik word wel is achterstevoren wakker of gewoon in de gang ofzo xD
    hmm, mag ik ook een hapje? :3

    Ik praat in mijn slaap ofso,

    één keer had ik in mijn slaap met mijn gsm naar die van mijn moeder gebelt 's nachts, vraag ze 's ochtends;'wat belde je me gister nu?' en ik natuurlijk helemaal in de war en zei;'hoeso deed ik dat dan?' en nja..ik ben raar, maar, was het lekker??


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hopelijk verteert het snel he ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik werd op een ochtend wakker omdat ik het koud kreeg, en toen lag ik dus met mijn hoofd op het voeteneinde, en ik had geen dekens over me heen.


    a figment of your imagination

    Whahaha xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    Omgg, lekker x'D
    Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt :')


    Listen to what we're not saying..

    Ik slaapwandel wel eens. En dan ren ik zo heel snel van de trap af en dan ga ik vanalles bekijken volgens smam. En mijn zus loopt stage bij de bakker en die moet er om 4 uur uit. En ik slaap wel eens bij mijn zus. En die doet dan de lamp aan, en dan begin ik vanalles over jongens te zeggen en dat is pas erg, want zo kunnen mensen mij overhoren over vannalles. blub. :] Voor de rest niet zoveel! :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    (...)
    Myn school is het ieuwst x'D


    nietes, mijn school is het ieuwst !


    All was well.

    Uhm ... uit bed vallen en als ik dan wakker word weet ik niet meer waar ik ben >< !!xD

    xx

    KIRSTEN, ik zit hier serieus te knorren achter mijn pc :'$ Best goor.. :']
    Mijn moeder was vanacht hysterisch aan het roepen dat ze mijn vader kwijt was, wat ook bepaald dom is? XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    uhmnn..
    niet dat ik het weet of ik iets meegemaakt hebt.
    XD


    Special Love <3

    Gatver, dat was serieus mijn eerste reactie.
    Ik heb alleen tijden gehad dat ik altijd uit mijn bed viel, en dan op de een of andere manier m'n kussen en dekbed meenam en op de grond verder sliep. En als ik dan wakker werd ging ik weer in bed liggen. En ik draai m'n dekbed altijd, dat ie met de lange kant naar mijn hoofd en voeten ligt zegmaar, en dan krijg ik altijd koude voeten xD

    Iemand van mijn oude basisschool begon 2 jaar geleden op kamp opeens laura van jan smit te zingen. En de volgende nacht was ze een nieuwslezer. o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ieeeeuww, ik heb toen ik bij een vriendin sliep ook iets gedaan xD (niks met haar hoor)

    zij heeft zo'n vlag van TH en die lag naast mijn matras,,, en ik ging in mijn slaap pakte ik die vlag en toen zei ik zo van: Tom,, Tomm,,, JA!! alleen ik zat bij Bills Lul xD Ik kan duidelijk dus niet kijken in mijn slaap xD


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!